Hej Jeg står over for en stor udfordring, jeg skal på landevejen for at sælge mine produkter. Det har jeg aldrig beskæftiget mig med før, det har der altid været andre der har taget sig af. Men nu som selvstændig, må jeg jo selv igang. Er der nogen der kan anbefale noget læsestof om emnet. Tips og triks osv. Eller måske en hjemmeside.? Mvh Kim |
Gode bøger om salgsarbejde
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Hej Kim Det kan anbefales at købe en bog eller to (eller en lydbog på Itunes) med Brian Tracy, som er en af de gode gamle kæmpeguruer. Zig Ziglar er en anden fed mulighed. Bøgerne kan sikkert findes på www.gad.dk eller på www.amazon.co.uk Hilsen Anders PS Du skal vis lige have rettet stavningen i din signatur? |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Jamen det er da det jeg skal, Anders. Tak for det. :-) Og tak for de gode råd jeg vil tjekke op på dem. Mvh Kim |
Hej Kim, Det er godt at have teorien iorden når nu du skal ud på vejene :) Har selv været sælger et par år. Har brugt bla. Brian Tracy og lidt Zig Ziglar ("goals") vil dog selv anbefale salgsbogen over dem alle: Frank Bettger, how I raised myself from failure to succes in Selling (Simon & Schuster) fås på dansk og engelsk. En god sag hvor forfatteren kommer rundt i hjørnerne omkring: Salgspsykologi, salgsformler, osv. God vind med salget! ps, i Danmark har vi jo også salgsguruen Harry Motor, www.harrymotor.dk , ej at forglemme. |
HEj Kim I stedet for blot at smide en masse titler i hovedet på dig om hvilke bøger, der er værd at anbefale, så vil jeg da lige høre dig hvem din målgruppe er?? Skal du ud som underleverandør til div. smykkeforretninger / guldsmedje, eller skal du ud på bryllupsmesser etc.?? Der er jo kæmpe forskel på BtC og BtB |
Hej Det har du da ret i. Det er B+B. Jeg henvender mig til guldsmedebutikker. Mvh Kim |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)