Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gøre hjemmesidearbejde til en billig sum

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei alle

Jeg er villig til at lave hjemmesider og designe til en meget billig sum penge, da jeg har brug for penge til noget meget vigtigt for min kæreste..

Om det så kun er 1000 ,- for et mindre cms med design, så er jeg frisk, dog vil jeg håbe, i stadig vil være lidt fair, men jeg har brug for arbejde så fair nok. 

Jeg kan lave alt fra små hjemmesider til store. CMS, webshops, blogs, billedgallerier med upload, SEO og hvad der nu er, you name it. Jeg er klar til hver en tid, og jeg vil have dinhjemmesiden klar på ingen tid (dog er jeg først hjemme på torsdag, så fra torsdag af vil jeg lave alt).

Tingene vil blive lavet i enten: (X)HTML, CSS, PHP, MySQL, JavaScript/AJAX.

Hjemmesidedesignene bliver altid opbygget i standarderne og optimeret til de forskellige browsere samt anvender divs med css til at opbygge siden og ikke tables.

Mvh. Patrick Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Referencer?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22

Der er opholdsstedet-tuen.dk (ingen seo gjort og en mindre optimering til de forskelige browsere)

Men den er lavet til min Faster og er 1½ år gammelt samt meget er sket siden.

Har for det meste lavet sider på frtidsbasis og brugt gratis webhoteller, men de er lukket ned (den seneste var på dinhost.net)

Har også lavet flere sider, men kan ikke lige huske dem. Jeg vil skrive dem op, når jeg kommer i tanke om dem. Ellers har jeg ikke noget at vise.

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside, hvor jeg kan vise hvad jeg kan, men jeg har ikke tid til at færdiggøre den og opsætte den, idet jeg skal have indtjent nogle penge asap.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:53

OBS. glemte at nævne jeg også laver designs.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:41

Hejsa.

Kan jeg få dig til at sende et tilbud på linkbuilding og artikelskrivning til mig 

.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52

Kan jeg godt.

Hvor lang skal artikelskrivningen være?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:02

200 ord

.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44

Okay.

Sendt dig en PM

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:13
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

• Jeg formidler kontakt mellem unge og køreskoler, men jeg mangler noget til at pifte min forside op!
  •  jeg mangler et "logo"/ "figur". Jeg har selv prøvet mig frem, men det er jo helt håbløst, det som jeg har lavet. Se her ( ved siden af kortet : område -> by -> køreskoler  + meget grim pil)
  • www.kørekortportalen.dk
  • Min målgruppe er folk som skal til at tage kørekort. Primært 17-22 årige.

Jeg kunne virkelig godt bruge en ny "figur" som formidler budskabet ( at man skal klikke på område -> by -> køreskoler ) lidt bedre, end det som alledere er på siden!

Da målgruppen er meget ung, skal det være noget virkelig frisk og cool, det skal give en wooow fornemmelse.

Er det noget du kan klare?

Fra Ballerup
    Tilmeldt 6. Jun 08
    Indlæg ialt: 16489
    Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:29

skal bruge en til  at hjælpe med linkbuilding og artikler,

antal ord ikke ens fra 200 ord til 1000 ord angående hvilken emme det er om på min striptease side .

har lidt blogs 100  der skal  2-3 plug in på bloggene desuden nogle nogle af dem fjernes fodnote linket i bunden af siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)