Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der behov for agent til verificering af exportører i kina?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Var ved at blive taget ved næsen i kina. Men heldigvis har jeg gode kontakter via andre leverandører jeg har lavet gode handler med. Tog mindre end 10 minuters arbejde, og scammeren var afsløret, og nu på vej til politi anmeldelse i kina, og naturligvis ud af alibaba.

Fik en idé om at andre også kan have haft dårlige oplevelser, og har talt med min Kinesiske kontakt om at lave et bereau til at tracke virksomheder i Kina.

Vi kan både tilbyde at finde ud af om virksomheden findes, vi kan sende agenter ud og besøge, vores agenter kan monitere varer faktisk bliver pakket og sendt, vi kan enda tilbyde opbevaring af evt. penge på en konto, indtil speditionsfirma bekræfter at have modtaget forsendelsen. ( lidt i stil med bankernes Letter Of Credit)

Er der behov for sådan en service? lad mig høre hvad I synes. Vi er klar til at starte hvis der er behov.

Håber på mange konstruktive inlæg fra alle jer Amino'er :)

MVH

Kenneth Pihl

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:30

Hvis du kombinerer dette med et evt. OK mærke på virksomhederne dernede tror jeg du har en meget efterspurgt service

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Skrevet kl. 11:54

Der er for mange virksomhedder til at dette kan lade sig gøre. Jeg tror enhver der vil importere vil komme frem med en ny virksomhed.

Men kan naturligvis lave en database over godkendte virksomheder, nok ikke nogen dårlig idé :)

Fra Brædstrup
Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 11:57

HVis du laver en oversigt over de firmaer som du har "godkendt" ville folk nok søge mere til dem... Det gør at du på sigt kan sælge dit "pihl" mærke til kineserne. Så kan de bestille dig for at komme og se deres virksomhed og hvis de lever op til din standard får de Pihl mærket.

Reklameartikler, Tøj, alt til Visuel Branding - www.donitez.dk

Fra Aarup
Tilmeldt 17. Jun 10
Skrevet kl. 13:37

Hej igen Amino'er.

Ja vi har besluttet at prøve det af, hvis der er kunder til det vil vi oprette et aktieselskab i Hong Kong til at varetage opgaverne. Indtil da vil vi fakturere fra mit svenske selskab.

Vi tilbyder basis undersøgelse for kun 100 Euro. Vil ikke andvende dette forum som fuld reklamesøjle, så ikke flere detaljer her, men skriv til mig hvis du har brug for vores service, så vil jeg forklare havd du får i vores basis undersøgelse.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)