Jeg søger udfordringer og referencer som PHP-programmør. Dvs. søger et projekt jeg kan kode for, jeg gør det billigt - vi kan snakke om prisen hvis der er nogle der finder mig interessant.
Jeg søger lidt mere udfordring end normal hjemmeside med nyhedssystem/login. Dog skal det siges at jeg ikke har kodet det sidste stykke tid, så derfor foretrækker jeg at det bliver et job uden deadline, da jeg også har skole mm. jeg skal passe ved siden af. - Men jeg er sikker på at vi kan få en rigtig god aftale sat på plads hvis du/dit firma lige går og mangler en til at programmere din hjemmeside.
Jeg vil desværre ikke selv designe (i så fald kun små designopgaver)
I er velkomne til at skrive med spørgsmål eller andet. Jeg svarer hurtigst muligt.
Jeg er lige blevet ansat til at skal "shine" www.papirshop.dk op og jeg mangler en mand til at lave noget flash..
mvh
Bjarne
Hej Bjarne,
Jeg vil desværre ikke kalde mig selv som champ i flash. Jeg arbejder pt. lidt med flash, men det er meget meget begrænset hvad jeg kan lige nu desværre. Men hvis det er simple ting burde det ikke være noget problem.
Jeg mangler én til at integrere et betalingssystem på et dating site...som er lavet i php. Der er forskellige funktioner på sitet ( ligesom på andre datingsites ) med at se billeder eller chatte eller skrive m.m. som skal kræve betaling. Således at man som "free" member kan se profiler men ikke mere.
Vi har PBS aftale til e-store og vil gerne have DIBS som gateway.
I forløbet med datingsiden vil vi ydermere have programmeret diverse tilføjelser hen ad vejen.