Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske Bank vil ligne netto!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver jer enig i at det er grimt i forhold til deres normale logo, men jeg synes nu også det er mere relevant, og kigge på om det er lønsomt for dem.

Personligt tror jeg på at den kampagne, faktisk kommer til at lykkedes for dem. Danskernes opfattelse af Danske Bank er en skævvridning, i forhold til den nyeste test af 'Tænk'. Der blev Danske Bank kåret som den billigste bank, og det er blandt andet det som ligger til grunde for den satsning.

Forbrugerne får en anden opfattelse af brandet - Danske Bank får en masse opmærksomhed.

Jeg tror det på bundlinjen kommer til at være positivt for Danske Bank. Nu skal man også huske det er en marketingkampagne som alt mulig andet, så det bliver jo skiftet tilbage igen.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:43

Tonny Skov Pedersen:

Det er for mig skudt helt ved siden af, hvis man tror et blikfang som en farveændring vil ændre noget som helst.

Jeg tror ikke det kommer til at ændre meget for deres image, hvis de ikke også kommer ud og fortæller historien om dette faveskift. Og det synes jeg ikke de har været ret dygtige til.

Men med alle de penge der er skudt i den kampagne allerede, kan det selvfølgelig være at der er en stor TV kampagne på vej, når danskerne har haft lidt tid tll at undre sig over de nye farver. Sker det, er jeg helt sikker på at det bliver en succes.

Jeg skiftede selv til Danske Bank, da jeg blev træt af Nordea. Jeg brugte i den forbindelse ikke tid på at undersøg hvad det ville koste andre steder, da det ikke er prisen der er afgørende for mit valg af bank. Men det er mit indtryk, at de må ligge i den billige ende, for det er ikke mange gebyrer jeg støder på.

Jeg har godt nok ingen lån eller kredit, så jeg ved ikke om det er her de scorer kassen. Men i den helt almindelige daglige bankdrift, kan jeg i hvert fald på ingen måde, beskylde Danske Bank for at være dyr.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 08:47

Det er grimt! Direkte grimt logo de har fået sig.

Hvilket indtryk vil man have af en bank? Discount? Nej, man vil have sikkerhed, ærlighed. Det får man ikke i en discountbank. I hvert fald ikke i lige så høj grad som en dyr og eksklusiv bank

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)