|
Hej Jes Får man en mail, hvis nogen byder ind eller skal man selv ind og checke? Michael |
Tak for ros.
Du får en e-mail hver gang en ønsker at købe og når nogen stiller dig spørgsmål.
Debat
|
Hej Jes Får man en mail, hvis nogen byder ind eller skal man selv ind og checke? Michael |
|
Tak for ros.
Du får en e-mail hver gang en ønsker at købe og når nogen stiller dig spørgsmål.
|
|
Hvad vil jeg gøre for 100 kroner? Nothing. Nada. Zip. Jeg vil ikke gøre noget for 100 kroner i sig selv. Men hvis du gav mig 10 små tekstopgaver a' hver især 100 kroner, så begynder det så småt at ligne noget :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Netop, så hvis du indsatte et opslag med din opgave til 100 kr, kan du jo lave op til 100 af dem, men max 1 opslag ad gangen (indtil det er blevet solgt).
|
|
Hej Jes, Det er da ikke usandsynligt, at det kunne være et forsøg værd; jeg ville dog nok vente til, at dit website ser lidt skarpere ud. Forstår det sådan, at det slet ikke er i nærheden af at være klar? |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Hej igen, Den er i beta-version,så alle fejl mm., må gerne noteres ned, og sendes til mig. Designet skal have en ny omgang, men som sagt er det lavet i paint, da mit photoshop er nede og min webdesigner har travlt. Men man skal jo starte et sted - man skal ikke begynde at drømme om hus på taget, før man har bygget huset (eller hvad man nu siger... |
|
Fedt koncept! Held og lykke med det :) |
Kristian Ole Rørbye
|
Hejsa, tak for ros endnu engang. Simon, hvilken browser har du? Virker både i IE7 og IE8 her + firefox og chrome på Windows Vista. |