Vil du gerne vide: hvordan medierne fungerer, hvordan de skal kontaktes og hvornår hvordan journalister tænker – og hvorfor du skal tænke på samme måde, når du vil være synlig hvilke historier i din virksomhed medierne vil tænde på, hvilke medier der vil tænde på dem, og hvornår hvordan du skal agere under et skriftligt interview, et tv-interview og et radio-interview hvordan din medieomtale skal se ud de næste 12 måneder, og hvad du konkret skal gøre Alt det kan du lære på 4 uger Torsdag den 4. november 2010 holder jeg premiere på kurset LÆR AT KOMME I MEDIERNE PÅ 4 UGER, hvor du uden så meget teoretisk sniksnak lærer, hvordan du helt konkret får din historie i medierne – og dermed sparer tusindvis af kroner på annoncering. Kurset er til dig, der:
Læs mere detaljeret om kurset her. Baggrund Min baggrund for at holde kurset er, at jeg de sidste 6 år har arbejdet intenst med pressekontakt. Først på pr-bureau, derefter som pressechef gennem 3½ år for en af de største handicaporganisationer i Danmark. Du kan læse mere om min baggrund her. Dit udbytte Jeg har selv i tidernes morgen været på kurser i pressehåndtering. Kurser, som jeg ikke fik meget ud af, fordi pointen ofte var, at det var en god idé at komme i pressen – og den pointe havde jeg jo luret allerede før tilmelding til kurset. Det, jeg savnede, var helt konkret nede-på-jorden informationer. LÆR AT KOMME I MEDIERNE PÅ 4 UGER indeholder de informationer, jeg selv efterspurgte, da jeg var grøn i faget. Derudover indeholder kurset alle de erfaringer, jeg har gjort mig, så du kan undgå at lave de samme fodfejl. LÆR AT KOMME I MEDIERNE PÅ 4 UGER er et intensivt forløb, som består af:
LÆR AT KOMME I MEDIERNE PÅ 4 UGER slutter ikke, når vi har sagt farvel efter den sidste workshop. Efter de fire workshops får du:
Tid & sted Kurset starter med den første workshop torsdag den 4. november klokken 18-21. Herefter er datoerne for workshopperne: torsdag 11/11 – torsdag 18/11 – torsdag 25/11 De afholdes alle i tidsrummet 18-21 i rare kursuslokaler på Christianshavn, København. Premierepris Jeg afholder kurset til en særlig premierepris, nemlig 6.500 kr. (ex. moms). Jeg garanterer, at den investering har du tjent hjem igen allerede efter din første omtale i medierne. Og ja, der er stærkt begrænsede pladser.
Hvis du gerne vil vide mere om kurset eller er usikker på, om det er noget for dig og din virksomhed, så er du selvfølgelig meget velkommen til at kontakte mig - så skal jeg svare på alle dine spørgsmål. PS: Jeg screener deltagerne, så ingen kommer på kursus med deres største konkurrent. PPS: Du skal være indstillet på, at kurset ikke er en charterrejse, men kræver, at du er indstillet på learning-by-doing (med mig på sidelinjen). |
Lær at komme i medierne på 4 uger - til premierepris
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)