Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Over 50% fra Referring Sites, godt eller skidt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Titlen siger det hele. Men er det en god ting at 52.70% at ens besøg kommer fra andre sider?

Ved ikke helt om jeg skal synes det er godt eller skidt at folk kommer fra andre sider og ikke går direkte ind.

Har redigeret antallet af besøg væk, så der kun står procent, da det ikke behøver at komme frem lige nu.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:43

Erhm det behøver jo ikke nødvendigvis være enten eller. Det meste af den trafik jeg får fra reffering sites giver mig ikke noget, så hvor meget eller hvor stor en procentdel det udgør af den samlede trafik, er ikke noget jeg ligger søvnløs over.

I mit tilffælde er det tal jeg kigger på: Henvisninger fra søgemaskinerne. Det er det tal som kan redde min dag, eller slå mig helt ud af den :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 22:46

Helt enig med Casper

Typisk konverterer folk fra søgemaskinerne meget bedre, da de aktivt søger efter dit produkt.

Hvorfor modtager du ingen besøg fra søgemaskinerne? Udover det synes jeg ikke at der er nogen alarm over det, du viser. Men det afhænger selvfølgelig meget af hvilket type website, du har...

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:28

Martin Hegelund Møller:

Helt enig med Casper

Typisk konverterer folk fra søgemaskinerne meget bedre, da de aktivt søger efter dit produkt.

Hvorfor modtager du ingen besøg fra søgemaskinerne? Udover det synes jeg ikke at der er nogen alarm over det, du viser. Men det afhænger selvfølgelig meget af hvilket type website, du har...

Der er ingen fra søgemaskiner , da siden ikke er kommet ind på nogen søgemaskine endnu. (den er ret ny)

Men takker for svarene. så behøver jeg ikke tænke så meget over det der lige nu, og kan fokusere på indholdet  :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:44

Vis meget få besøgene om dagen er den statik du har, er det ikke ret meget retvisende

med arbejde mod flere besøgene og få den indekseret godt i google når der måske er mere end bare 500 om dagen på siden og der er mange sider der linker til din siden har du sikkert mange besøgene fra søgemaskinerne og har en rimelige statik at gå efter

Tjek om hvor det giver fleste kunder for har du 10 besøgene om dagen ,er det ikke nok til at give et retvisende billedet, mener jeg.

Er det relevante sider du får besøgene ved vi ikke , det skrives ikke ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 23:58

Mikael christiansen:

Er det relevante sider du får besøgene ved vi ikke , det skrives ikke ?

20% af de besøgende der kommer fra andre sider der er relevante, resten er ikke rigtig relevante.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)