Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min guide - SEO & socialbookmarks!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer Smile

Har du en hjemmeside eller e-butik og vil gerne lære lidt mere om søgemaskineoptimering, så har jeg skrevet en lille begynder-guide, om den del der indeholder SEO i forhold til "socialbookmarking", som jeg synes du skulle tage et kig på.

Guiden indeholder:

- Lidt generelt om backlinks

- Lidt om Pagerank

- DoFollow vs. NoFollow & socialbookmarking

- Søgemaskineoptimering med socialbookmarks

- Variation & søgemaskineoptimering

Guiden er skrevet til folk der gerne vil lære lidt mere og jeg har prøvet at holde den i et sprog og fagligt niveau så alle kan være med. Der er selvfølgelig ting som er tekniske men jeg tror/håber at mange kan få noget ud af den. 

Jeg overvejer at skrive en tilsvarende om artikeldatabaser som også er en meget effektivt del af det at lave SEO, men I kan jo fortælle om I kan lide ovenstående først Big Smile

Link til guiden:  Begynderguide - SEO & socialbookmarking

Det er min første guide så bær over med mig. Håber I kan bruge den.

Med venlig hilsen 

Thomas Frost, WebCoders.dk

Søgemaskineoptimering

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:11

Okay begynder guide, og i sprog og niveau som alle kan være med på. Bestemt noget der har værdi for den begyndende bruger indenfor emnet. Desuden også super spændende at du gider bruge tid på sådanne ting, altid godt med råd. Husk det at være konkret kan være GULD for mange begyndere, da det ellers kan virke meget uoverskueligt.

Livet er hvad du gør det til - Følg mig på min hjemmeside - Micky Weis

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 17:22

Super Yes

Godt med lidt ekstra hjælp og vejledning.

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:40

Micky:

Okay begynder guide, og i sprog og niveau som alle kan være med på. Bestemt noget der har værdi for den begyndende bruger indenfor emnet. Desuden også super spændende at du gider bruge tid på sådanne ting, altid godt med råd. Husk det at være konkret kan være GULD for mange begyndere, da det ellers kan virke meget uoverskueligt.

Næste artikel om artikeldatabaser vil jeg prøve at gøre en tand mere konkret. Mange tak for kritikken, det er virkelig noget jeg kan bruge.

Med venlig hilsen 

Thomas Frost, WebCoders.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)