Hej aminoer Har du en hjemmeside eller e-butik og vil gerne lære lidt mere om søgemaskineoptimering, så har jeg skrevet en lille begynder-guide, om den del der indeholder SEO i forhold til "socialbookmarking", som jeg synes du skulle tage et kig på. Guiden indeholder: - Lidt generelt om backlinks - Lidt om Pagerank - DoFollow vs. NoFollow & socialbookmarking - Søgemaskineoptimering med socialbookmarks - Variation & søgemaskineoptimering Guiden er skrevet til folk der gerne vil lære lidt mere og jeg har prøvet at holde den i et sprog og fagligt niveau så alle kan være med. Der er selvfølgelig ting som er tekniske men jeg tror/håber at mange kan få noget ud af den. Jeg overvejer at skrive en tilsvarende om artikeldatabaser som også er en meget effektivt del af det at lave SEO, men I kan jo fortælle om I kan lide ovenstående først Link til guiden: Begynderguide - SEO & socialbookmarking Det er min første guide så bær over med mig. Håber I kan bruge den. Med venlig hilsen Thomas Frost, WebCoders.dk |
Okay begynder guide, og i sprog og niveau som alle kan være med på. Bestemt noget der har værdi for den begyndende bruger indenfor emnet. Desuden også super spændende at du gider bruge tid på sådanne ting, altid godt med råd. Husk det at være konkret kan være GULD for mange begyndere, da det ellers kan virke meget uoverskueligt.