Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgskanal til nyt software produkt til virksomheder - erfaring?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Tåstrup
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har gennem det sidste 1½ år udviklet et program til udarbejdelse af præsentationer, og programmet er nu klar til markedet. Det har nogle andre features end konkurrenterne og adskiller sig markant.

Jeg er ude og sælge produktet til virksomheder og oplever udover ordrer, også en meget positiv modtagelse af programmet.  Vi vil gerne prøve at udnytte det momentum der er pt. men kan i sagens natur ikke nå at komme ud til så mange virksomheder, som hvis vi havde et forhandlernet.

Jeg tror, at produktet skal ses og eventuelt prøves inden en virksomhed køber programmet, og vi har derfor tænkt på at sælge det gennem forhandlere (hvilket også fremgår af vort website)

Er der nogle der har erfaring med opstart af et forhandlernetværk, provisionssatser til forhandleren, håndtering af licenser, oplæring i programmet (selvom det er utroligt simpelt, gider de så det), hvordan de motiveres til kontinuerligt at arbejde med produktet, flere forhandlere i samme område.

I kan se sitet her : www.presentara.com

Ser frem til tanker og ideer og takker mange gange.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Hvis jeg kunne sælge det som private label kunne jeg måske være interesseret ved 50/50% på et tidspunkt når trykket letter fra de kørende opgaver.

Ellers vil  jeg vil anbefale, at du får et tilbud fra os om at køre jeres AdWords kampagne og I så tager salget selv.

Herved kan I komme i gang med det samme.

Det er trods alt jer selv, der kender produktet bedst og derfor har argumenterne klar når de potentielle kunder ringer.

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)