Kære shopejere Jeg skammer mig sgu over min søgemaskine. Føj hvor er den stinkene ringe :( .... :) Jeg har fx. en afdeling hvor vi har omkring 600 forskellige skilte, men ak, det er ikke i søgemaskinen man finder det mindste hjælp. Derfor har jeg været ude og lede og dermed kikket på lidt forskelligt. Mest af alt er jeg ærgelig over at Ankiro ikke helt set den mulighed der er i at få deres søgemaskine på webshops. Det virker ihvertfald til de vil skræmme mig væk, med en start på næsten 20000 kr. Men hvad med Jer andre, har i været på udkik... og er der noget i kan anbefale mig? Ud over links til gode leverandører, vil jeg også gerne have links til Jeres egen shop, hvor det ligger og faktisk virker. Håber i vil hjælpe mig med at blive meget mere søgevenlig :) |
Hej
Jeg lavede på et tidspunkt noget for en kunde, dette er ikke den færdige shop, men du kan få en fornemmelse af hvordan søgemaskinen virker :
http://www.yff.dk/index.php?searchword=frugt&ordering=&searchphrase=all&Itemid=1&option=com_search&lang=da
Shoppen er baseret på Joomla og Virtuemart.
mvh
Mogens