Hej aminoer Jeg har et inkassobureau, som er godkendt osv. Jeg har den sammen med min bror, som er juridisk uddannet. Er der nogen, som har nogen penge, som skal kradset ind, så skal I bare skrive, da vi ofte ser, at vi skaffer en del penge ud af ubetalte regninger. Vi har to måder, at vi laver aftaler med folk på. 1. Den ene er, at vi tager 25 % af beløbet, som vi skraber ind. Her er der ingen risiko for kunden. 2. Kunden betaler omkostninger, såfremt kunden ikke kan betale. Her får kunden 100 % af regningen. Er der nogen, som har nogen faktura de ikke kan få inddrivet, så skriv, så skal vi se om vi kan inddrive pengene for jer. |
vk-inkasso:Hej aminoer
Jeg har et inkassobureau, som er godkendt osv. Jeg har den sammen med min bror, som er juridisk uddannet. Er der nogen, som har nogen penge, som skal kradset ind, så skal I bare skrive, da vi ofte ser, at vi skaffer en del penge ud af ubetalte regninger.
Vi har to måder, at vi laver aftaler med folk på.
1. Den ene er, at vi tager 25 % af beløbet, som vi skraber ind. Her er der ingen risiko for kunden.
2. Kunden betaler omkostninger, såfremt kunden ikke kan betale. Her får kunden 100 % af regningen.
Er der nogen, som har nogen faktura de ikke kan få inddrivet, så skriv, så skal vi se om vi kan inddrive pengene for jer.
I skulle måske skrive lidt mere om jer etc. I har ikke engang sat noget telefonnummer eller email på
Det lyder ikke særlig betryggende, sådan som du skriver indlægget.