Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en hjemmeside hvor folk kan lave indlæg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Jer i Amino-land.

Jeg fifler med en idé (min første), som er baseret på at brugere af min hjemmeside kan skrive indlæg og kommentere på eksisterende indlæg, som set bla. her på amino. Jeg er i en proces hvori jeg vil lære "spillereglerne" omkring design, opbygning, optimering og alt andet vedrørende det at have en hjemmeside uden dog at have ønske om at skulle sætte mig ind i kodning. Ideelt skal jeg bruge en indgang á la WIX.com til selv at designe og bygge tingene op, men jeg kan ikke her finde nogen funktion til at dække dette specifikke behov.

Nogen der kan komme med et hint? Er det et større arbejde som kræver proffesionel hjælp, eller er der nogen hjemmesider som WIX.com der har templates til formålet?

Da formålet er at lære spillereglerne og ikke at tjene penge, ønsker jeg ikke at smide en masse gysser efter projektet da jeg hellere gemmer dem til min "million dollar" idé kommer en dag.

MVH fra Kristian

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 22:29

Hej Kristian,

Kig på phpbb, det er gratis.

Lover dig dog ikke det virker uden du sætter dig lidt ind i det.Wink

Mvh. Sven Philipsen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:39

Hej Kristian.

Jeg synes også du skal prøve phpBB.

Jeg fik bare lyst til at prøve at se hvad det var for nået, så smed et forum op på www.diskutionen.dk dog ikke stavet korrekt, men mange ved det faktisk ikke .. :)

Men der kan du evt. se hvordan det kunne se ud.

Tilmeldt 1. Jul 10
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:38

• Freewebs.com
  • phpbb (Download)
  • mybb(Download)
  • joomla(Download)

Eller du kan skrive til kontakt@flozk.dk hvis du ville havde et uforpligte tilbud :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)