Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør søges!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg har før søgt det samme herinde, men denne gang følger der en præcis beskrivelse med!

Jeg søger en partner til et webprojekt. Personen jeg søger er nok mest en typisk studerende der gerne vil arbejde lidt ved siden af. Der er ikke tale om aflønnet arbejde men at du kommer til at eje 30% af websiden og dermed får du 30% af overskudet eller ved salg af siden. Jeg skal nok tage mig af alle udgifter til webhotel, så det eneste du har i klemme er den tid du bruger. Når websiden først er lavet er der ikke det store arbejde i det for dig, da du kun skal sørge for vedligeholdelsen af siden og stå til rådighed ved errors og sådan. Der vil komme nogle flere tiltag til siden men det sker først efter lang tid.

Målet er at tjene penge på siden. Hvordan jeg vil gøre vil jeg ikke fortælle her.

Websiden er ment som et supplement til folkeskole elever samt HF,HTX,HHX,HG,GYM studerende. Jeg vil i kraft af mit studie til folkeskole lærer fungere som den online lektiehjælper på websiden. Samt jeg vil lave alt indholdet på siden så det bliver mere tilgængelig for børn og unge.

Der er nogle forskellige monduler der skal laves, og her er de i prioteret rækkefølge.

Mondul 1
Først og fremmest så skal CMS systemet hvor jeg kan oprette menuen og lave undersider i menuen sådan jeg hurtigst muligt kan komme igang med at uploade materiale til siden. Det kommer nemlig til at tage lang tid med alt det materiale jeg har.
Når først det er på plads haster det ikke så meget igen med de andre ting.

Mondul 2
Søge funktion, alt materiale på websiden skal der kunne søges på. Denne funktion er vigtig da der vil være rigtig meget materiale på siden når jeg bliver færdig med at uploade.

Mondul 3
Forum med bruger login.

Mondul 4
Besøgs tæller. Vi skal kunne dokumentere hvor mange unikke bruger og hvormange der kommer tilbage og hvilke sider der er mest besøgte. Og Jeg vil også gerne have en statestik fra bruger login om hvor i landet de fleste brugere kommer fra.

Mondul 5
Tidslinien. Dette mondul er meget vigtigt da det er en af de ting der adskiller denne side fra de andre. Vi skal lige slå hovederne sammen om hvordan den skal laves når tiden kommer.

Mondul 6
Der skal være en månedlig konkurence på websiden hvor brugerne skal kunne svare på et matematisk/fysik/kemi/bio/geografi spørgsmål og alle besvarelserne skal jeg så have for at udvælge en vinder. Jeg har en sponsor allerede, de vil dog først være behjælplige med præmier når vi har 300 unikke besøg om måneden.

Dette er et projekt der tager tid, men der er også stort potentiale i projektet da der hele tiden kommer større og større fokus på folkeskolen.

Msn: tordengok@hotmail.com
Mvh Christian

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 19:36
Nu er det ikke for at være negativ, men jeg er selv webudvikler/programmør, har bare ikke tid pt. at skulle sætte mig selv i mere arbejde når jeg har fuldtids udvikler job.

Men ja, tror virkelig du skal finde en person som går utroligt meget op i dit projekt eftersom der ingen fordel er i det. Ved bare hvor lang tid det tager at skulle programmere et forum, ikke noget man lige laver hvis det skal være professionelt!.

Så ved ikke om du skulle lave mere fordele eller noget lign. for det ser ikke ud til ret mange byder på det vil jeg tro. der ligger mange ugers arbejde i det når der er skole/arbejde ved siden af.

Men håber du finder en gut og får projektet op, ellers må du jo byde lidt  mere for det store arbejde udvikleren skal ;)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 20:47
Hej Daniel,

Tak for dit svar. Det er rigtig at det er en lidt lunken opgave når der ikke er penge på bordet, ihvertfald ikke med det samme. Derfor tror jeg at du har ret i at min makker skal engagere sig mere end almindelig i mit projekt. På den måde bliver projektet jo også mere gennemtænkt og veludført.

Mit store problem er at jeg selv studere til lærer og lever af SU og det er ikke nemt at betale en programør når man kun får 3.800kr om måneden. Jeg vil dog elske at få startet projektet op, da det faktisk er min store hobby og jeg bruger alt min tid på at lave undervisnings midler.

Det er også derfor jeg søger en studerende som måske havde lyst til at arbejde på et projekt som senere kunne vises frem i sit CV og samtidig have chancen for at tjene penge og måske engang i fremtiden sælge siden og tjene kassen.

Jeg kan garentere at siden vil kunne generere et overskud, og jeg er da villig til at lave en aftale som eks. at programøren får de første 5.000kr siden indbringer i overskud eller sådan noget hvis det kan få nogle med på projektet.

Mvh Christian

Tilmeldt 29. Jun 05
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:01
Hej Christian

Ikke for at tage modet fra dig, men en sponsor ved 300 unikke brugere pr.  md. ??? det er vist ikke mange penge værd, men never mind - jeg har CMS system - servere  , plads osv.  og også de andre moduler du nævner - giv mig et besked - så kan du trille efter 1 dag

Mvh.

Henrik

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 22:39
Hejsa igen Christian!

Lyder bestemt som en god ide med at udnytte din uddannelse indenfor lærebranchen så!, det gælder om endelig ikke og holde sig tilbage, og kender selv for godt det med pengene, er selv lærling, derfor jeg venter med at starte selvstændigt til om et års tid hvor jeg bliver udlært som webudvikler/digital media integrator.

Men ville nok være en god ide og alliere dig med en studerende eller noget i samme grad som dig der bedre kan sætte sig ind i projektet også danne produktet i samarbejde med dig, evt. partnerskab eller hvad jeg nu kunne slynge ud :)

Men 100% gå i krig med projektet, håber selv på at starte på mine personlige selvstændige ideer her dette år som et nytårs forsæt ;)

Btw. tjek henriks tilbud også, kunne være han kunne fix noget amino support til dig så du er lynhurtigt oppe og køre ;)

Nå arbejde kalder og skal op lidt i 6. 80km til læreplads så må hellere komme over i kanen og se noget flimmer.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 23:38
Hej Henrik, Det lyder vildt!

Hvad kan du tilbyde og hvad er betingelserne? Jeg er klar!

Mvh Christian

ps. held og lykke daniel!

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 10:56
Du er ikke nemt at få kontakt til Henrik! Fortrød du dit tilbud eller hvad skete der?

Annoncen gælder desvære stadig =(

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:10
Hej Ramones

Ja det jo ikke en "sweet deal" du kaster ud. Men jeg tror godt jeg kan hjælpe dig lidt. Skal du også have lavet designet til hjemmesiden eller er det bare kode?

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 23:17
Det er begge dele som sådan. Hvad kan du tilbyde?
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 08:16
Hej Ramones. Jeg kan opbygge et CMS system baseret på en open source løsning. Jeg har lavet en del communities som du efterlyser, og de ting du vil have i systemet bliver ikke noget problem. Du kan se www.studbiolyt.dk de har quiz system feks
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)