Hej alle Nu oplever jeg ikke helt de samme forhold, som Lars nævner i sit ellers udmærkede indlæg. Derimod ser jeg ofte, at der netop forsøges at hjælpe en trådstarter i den rigtige retning på et givent spørgsmål eller problem. Jeg er ikke sikker på at flere oplysninger om Amino'erne vil føre til en bedre respekt eller forståelse overfor den, som besvarer et konkret spørgsmål. Det er og bliver et debatforum, hvor der netop er meget brede rammer for ens mulighed for at deltage i en tråd, uanset motivet. Deraf også mulighed for en total anonymitet eller som mange også vælger, at have en fuldstændig offentlig profil. Lars har da også fuldstændig ret i, at information som indhentes i et åbent forum må og skal tages for, hvad det er, kun information. Når man så har høstet den information, så er man ofte bedre rustet, når man begiver sig til et besøg hos vedkommende, som man gerne vil købe ydelsen hos. Jeg er dog også af den opfattelse, at der ikke er nogen overhovedet, som bevidst svarer forkert, men derimod på bedste vis forsøger at hjælpe. Derudover oplever jeg også en meget stor tolerance hos Amino'erne, når der for X-antal gange spørges om det samme. Et CV fortæller ikke specielt meget om en person, med mindre det fulgt op med en udførlig beskrivelse af, hvad de enkelte ansættelsesforhold har medvirket af og givet af kompetencer. Eks. for mit eget vedkommende, vil det nok blive en mindre roman med en listning af diverse kurser gennem 25 år, herunder en nærmere indholdsbeskrivelse med henvisning til den dagældende lovgivning etc.. Tonny |
Altså jeg har da mere end en gang måttet slukke "ildebrande" fordi en eller anden havde fået sat gang i et eller andet momskoncept som var helt hen i vejret - så vi er da lidt kolleger, Boysen - du har bare det sjoveste job .
I kender vel godt forskellen på en udadvendt og en indadvendt person, der er ansat i et revisionsfirma ?
Den udadvendte kigger på dine sko når I taler sammen ....
Nå - det jeg forsøger at sige er, at der vel ikke kan koges flere æg på det vand jeg har hældt i gryden - jeg har givet opfordringen, og hvis folk følger den er det jo bare godt - synes jeg.