Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge på photoshop?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med at tjene penge på Photoshop da jeg var 15 år, så jeg kan godt sætte mig i dit sted.

Jeg er nu 18 år og arbejder stadig med Photoshop såvel som andre grafiske programmer ved siden af gymnasiet.

Det er helt klart et super arbejde at have når man er ung, der er flere fordele ved det:

1) Det er sjovt

2) Du bestemmer selv hvor meget du vil arbejde

3) Du bestemmer selv hvornår du vil arbejde

4) Du får en masse erfaringer som du senere kan bruge, samtidig med at du har et fritidsjob.

5) Du kan få en forholdsvis høj timeløn hvis du er dygtig.

Mit bedste råd til dig er at begynde at lave noget mere erhvervsrelateret. altså ting som den virkelige verden kan bruge (ikke bare bannere til CS osv.) Før du kan få nogle betalende kunder skal du have nogle referencer (enten nogle du bare selv finder på, eller rigtige kunder der får det lavet mere eller mindre gratis)

Hvis du vil have mig til at udforme nogle "rigtige" opgaver så send mig en mail på: kasperskov@me.com

Held og Lykke med det!

Tilmeldt 18. Sep 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

come on! det der er ikke engang noget du selv bare har lavet, du har kigget efter, det er seleføglig en god start, men man skal kunne en del mere end det der vis du skal begynde at tjene på det. du er vel 16 nu og vis du har siddet de sidste 3 år og øvet dig så kan du vel lidt nu, men før det er let at tjene noget som helst skal man i gang, det er en del nemmere når man er 18. jeg begyndt selv da jeg var 12 på Photoshop, jeg har seleføgligogså kigget hvad andere laver, men da jeg blev 15-16 år begyndte jeg at tjene 20.000 til 50.000 om måneden, jeg lavede reklame design og logo designs til firmaer og det gav godt, jeg brugte kun få timer om dagen (det ville sige 3-5 timer) og så kun man-tor og havde fri fredag lørdag og søndag... det var fedt. nu idag sidder jeg og laver web-, logo-, photo- og meget andet desigen til folk og tjæner 100.000 kroner om måneden cirka, jeg gør det sammen med en ven og det er skide fedt, men jeg arbejder også cirka 7-8 timer om dagen og har fri lørdag og søndag. men start i de små og lav logo og folders desigen til folk, firmere eller andre/andet der er mange mulighedder.. bare find dem

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)