Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny i Affiliate Marketing

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har på det sidste gået og spekuleret, samt læs lidt om affiliate marketing sådan hist og her. Jeg kunne godt tænke mig at tjene lidt ekstra ved siden af arbejdet. Men..

Ærligt, det virker sgu stadig lidt uoverskueligt for mig at 100% finde ud af. Også lige så meget fordi at man kan læse en del om det mange steder, men det er forskelligt fra side til side hvad der bliver sagt, og hvad man kan/skal gøre.

F.eks. har jeg ikke tiden til at lave en niche orienteret blog, hvor jeg vil skrive om en ting der interesserer mig, og det jo lidt det jeg læser mange steder ville være en god idé. Men har jo så også tilgengæld læst lidt om andre sider hvor man laver en side med nogen priser på diverse produkter?

Er der ikke et par venlige amino'er der kan hjælpe lidt her? Hvor starter jeg helt præcist? Er der nogen gode sider som andre har erfaringer med? Nogen gode råd?

På forhånd tak, og fortsat god dag. Smile

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 07:32

edit: sendt pb

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:11

Jeg er i samme situation som Brian. Så jeg hægter mig lige på tråden, for forhåbenligt at blive lidt affiliate klogere

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 09:46

Hej

Der er for mig at se to veje at gå med hensyn til Affiliate

Du kan lave indholdsrige websites med artikler.
Disse artikler kan du selv lave eller købe dig til.
Laver du en engelssproget site vil artiklerne koste 3 - 6 dollars
Dansk artikler vil koste fra små to hundrede kroner

Du kan også lave en landingside (salgsside) og så købe Adwords/Facebook annoncer til af få trafik med.
Her handler det om at annonceudgifterne er mindre end indtægterne fra Affiliateaftalerne

Venlig hilsen

Finn Bennetsen

Fra Glostrup
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 10:01
Hvor køber man disse aktikler??? Og er der ikke nogen som abejder med affiliate som kan sende et link til blog eller ite??
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:02

Hej Brian

- Du starter med at tilmelde dig et affiliatenetværk
- Lav en pris sammenligning af f.eks. mobiltbredbånd som der er en der har gjort her
- Har du ikke selv mulighed for at banke sådan en side på benene, er der sikkert en masse flinke aminoer som vil hjælpe til næsten ingen penge.
 - Ofre nogle penge på trafik fra google også kaldes Adwords - Der er en hurtig gennemgang her og Thomas Rosenstand har skrevet meget mere om det her.
 - Sørg hele tiden for at optimere dine annoncer på google og skaf unikke søgeord. Prøv så vidt muligt at lave et niche site, hvor der er færre konkurrenter.

Dette er nogle trin som du kan følge, det er en god måde at komme i gang på hvis man ikke har tid til at drive en blog. Det kan også give et pænt overskud hvis man har kapital til at købe trafik ind, du får ofte først dine penge fra netværkene 45 dage efter endt måned.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den største fejl er at tro at affiliatemarketing ikke tager tid, for det tager mindst lige så meget tid som alt muligt andet arbejde. Det er bare lidt sjovere end almindeligt arbejde, især hvis man interesserer sig for affiliatemarketing generelt og samtidig vælger en niche man brænder for.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 10:14
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:19

En mulighed kunne også være at købe en samligningsside som i forvejen var oppe at køre. Det kan være der er nogle aminoer som et til salg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

Ja, der skal arbejdes hårdt for det - Så hvis man ikke har tid så er der ikke meget ide i at starte.

Men du kan jo bruge nogle at dem som skriver tekster som der er blevet linket til, ellers kig på nogle at dem som kan opsætte en side for dig -eks har Martin Van De Belt har et færdig Wordpress produkt.

Jeg ved ikke med de Danske skribenter, men jeg har brugt nogle fra US gennem Elance og de til bød at opsætte den tekst de havde lavet på mine sider. Hvis du ikke kan få dem til at hjælpe med merebetaling, så find en student som kan opsætte teksten.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)