Det virker strålende nu! |
André Kristensen:Det virker strålende nu!
Ja det virker rigtig godt lige nu, lader til at det er fikset (7 - 9 - 13)
Det virker strålende nu! |
Kører super hurtigt og stabilt som det plejer. |
Ja det snakkede ham om i et at sine video indslag ;) Hvis nogle skulle have lyst til at høre/se hvordan hr. Thorborg gør sådanne folk sure http://thorborg.tv/danmark-usa.html
Men JA!!! Amino kører langt bedre i dag, blev gladeligt overrasket over at siden loadede så nemt i det :D |
Jeg har et spørgsmål, der nok skyldes min uvidenhed indenfor området. Siden er løbende blevet langsommere og langsommere over de seneste par dage (også om natten hvor der burde være lav belastning), det kan jeg ikke helt få til at hænge sammen med en switch som er gået i stykker. Burde det ikke nærmere give et "enten/eller fejl mønster" - altså at amino køre upåklageligt, indtil switchen går i stykker, hvor siden så ikke er til at få fat i. Med venlig hilsen |
Hvor er det bare godt. Min tålmodighed har virkelig været på prøve de sidste par dage. Men man ved jo at det er ventetiden værd. |
Det er et super godt spørgsmål Casper. Nu er jeg en software-mand (programmør), og ikke hardware-mand, hvorfor jeg i starten troede vi stod med et software problem; netop fordi der var tale om et mønster hvor det blev værre og værre efterhånden som tiden gik. Så noget af min fokus i starten lå i at finde en software bug. Men med alle de TCP fejl jeg så, begyndte jeg at kigge mod hardware-delen i stedet. Jeg kunne forstå på Thomas fra ActiveWebs (vores host) at der vat tale om en defekt switch som tabte nolge IP-pakker. Det jeg så tænker er, at den måske blev mere og mere defekt med tiden og tabte flere og flere pakker efterhånden. Men måske en hardware-ekspert kan oplyse lidt mere om dette. |
Ja det lyder ikke usandsynligt, hvis man skal få fejlen til at passe med det mønster der har været. Har du nogen ide om hvad det er for en switch (mærke & model) ? |
Super , og tak for meldningen. Jeg håber at alt er løst for jer nu, og at i får mulighed nyde weekenden i ro og fred, det har i fortjent! |
Jacob, det er en enkel men udemærket formulering. En lidt længere men efter min mening ellers fantastisk forklaring på fænomenet "netværkstrafik": Håber I kan bruge det til noget. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn