Hej Til jer der gerne ville høre en præsentation af Agel på dansk. Den er her nu: http://www.vestcom.dk/agel/dk4/ Denne placering er midlertidig, men jeg skriver igen når præsentationen flyttes til en anden adresse. M.v.h. - og god fornøjelse. |
Nu er den her: Video-præsentation af Agel med dansk tale
Hej Dimitri. Det er jo et åbent forum hvor alle kan skrive hvad de har lyst til, så det kan du jo også gøre.. M.v.h. |
I skal have en ny mand på til at holde præsentationen, han er virkelig kedelig og monotom at høre på, det kan godt være det er fordi at han mangler uddannelse/er ny. Ellers var det kort og præcist, og det er altid godt :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
...og hvad koster de små banditter ? I præsentationen kan man købe 4 boxe for 200 kr. (såvidt jeg husker), men hvad indeholder en boks ? |
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hold da helt ferie han er da kedelig at lytte på... kom overhovedet ikke igennem præsentationen... DOG skal det jo også lige siges at jeg er inde i stoffet omkring AGEL. Men... tag ved lære af Randy Schroeder, især de online videoer han havde om AGEL inden pre-launchen gik igang: De flytter folk (og produkter!) MVH Lazer |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Jamen Lasse hvis du er inde i alt vedr. Agel, så kan du måske svare mig på hvad produkterne koster ? |
Jeg fik set videoen færdig og bortset fra, at jeg må se mig enig med Lasse og Dimitri; så ville jeg foreslå også at slette de sidste 5-10 sekunder af præsentationen (efter speakeren er færdig med at tale og inden han rømmer sig). Men rent informativt synes jeg at den er fin nok. Mvh. James |