|
Hej Til jer der gerne ville høre en præsentation af Agel på dansk. Den er her nu: http://www.vestcom.dk/agel/dk4/ Denne placering er midlertidig, men jeg skriver igen når præsentationen flyttes til en anden adresse. M.v.h. - og god fornøjelse. |
Nu er den her: Video-præsentation af Agel med dansk tale
|
Hej Dimitri. Det er jo et åbent forum hvor alle kan skrive hvad de har lyst til, så det kan du jo også gøre.. M.v.h. |
|
I skal have en ny mand på til at holde præsentationen, han er virkelig kedelig og monotom at høre på, det kan godt være det er fordi at han mangler uddannelse/er ny. Ellers var det kort og præcist, og det er altid godt :) |
|
...og hvad koster de små banditter ? I præsentationen kan man købe 4 boxe for 200 kr. (såvidt jeg husker), men hvad indeholder en boks ? |
|
Hold da helt ferie han er da kedelig at lytte på... kom overhovedet ikke igennem præsentationen... DOG skal det jo også lige siges at jeg er inde i stoffet omkring AGEL. Men... tag ved lære af Randy Schroeder, især de online videoer han havde om AGEL inden pre-launchen gik igang: De flytter folk (og produkter!) MVH Lazer |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Jamen Lasse hvis du er inde i alt vedr. Agel, så kan du måske svare mig på hvad produkterne koster ? |
|
Jeg fik set videoen færdig og bortset fra, at jeg må se mig enig med Lasse og Dimitri; så ville jeg foreslå også at slette de sidste 5-10 sekunder af præsentationen (efter speakeren er færdig med at tale og inden han rømmer sig). Men rent informativt synes jeg at den er fin nok. Mvh. James |
Bliv gratis medlem