Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online adressebog.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Hvad jeg laver oppe på denne tid af natten (04:18) skal jeg virkelig ikke kunne sige, men det skyldes nok en blanding af arbejde, dårlige søvn rythmer efter en juleferie, og lidt for meget kaffe.. Men nok om det..

Er der nogen derude der kender til en online adressebog ?.
Jeg er ikke så vild med Outlook, da jeg gerne vil kunne komme til min adressebog selvom jeg ikke nødvendigvis sidder ved min egen computer.

Hvis der er nogen der kender til en god hjemmeside med både kalender, adressebog og alt det andet der, så kunne det være rigtig fedt :)..
Sådan noget kalender, adressebog, to-do-list, osv.. :)..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 05:04
OBS...

Siden skal helst ikke have aaalt for mange fancy muligheder, der bare er der og forstyrre.. Det skal blot være noget simpelt, man lige hurtigt kan bruge..

Bare noget to-do-list / adressebog / kalender noget :) ..
Men kom endelig med alle de sider i har, så kan jeg jo sagtens selv sortere ;) ..

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:18
Nu ved jeg godt, at det ikke helt er det du søger, men noget lækkert ved outlook er, at man kan have den synkroniseret med ens mobil/pda. (Hvis du har en model der understøtter det selvfølgelig).

Så har man altid alle sin kontakter lige ved hånden.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Skrevet kl. 08:23
Dato: 08-01-2007 08:18:18
Forfatter: Allan Hansen
Nu ved jeg godt, at det ikke helt er det du søger, men noget lækkert ved outlook er, at man kan have den synkroniseret med ens mobil/pda. (Hvis du har en model der understøtter det selvfølgelig).

Så har man altid alle sin kontakter lige ved hånden.

Nu er det lige præcist et alternativ til Outlook jeg søger jo :) hehe..

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:36
Google tilbyder både mail, kontaktliste og kalender gratis!
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 08:36
Hej

Jeg bruger hotstart.dk. Det er min startside og den har både kalender og adresse bog, samt nogle andre ting jeg ikke bruger så meget. Det er ikke specielt fancy men det er simpelt og virker.

Hvis du vil have et virkelig godt alternativ til Outlook, vil jeg anbefale Googles, Gmail (har adressebog) og googles kalender.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)