Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man få en oversigt over de bedste netværk i Danmark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet er retorisk, for det kan man faktisk godt.

Hos virksomheden Secoya ApS har vi lanceret en søgeportal, www.netvaerksportalen.dk, hvor vi er i gang med at samle de bedste, mest ambitiøse eller mest interessante netværk på ét sted. Og det er selvfølgelig gratis at søge derinde.

Jeg tænkte, at dette tiltag ku' falde i god jord for netværksinteresserede individer som jer selv. Hvis i vil inspireres omkring netværk indenfor jeres eget interessefelt, bør i gå ind på denne hjemmeside: www.netvaerksportalen.dk

Vi arbejder løbende på at gøre portalen mere brugervenlig og udtømmende. En kategorisering er på vej, og vi har et par testimonials fra tilfredse netværk, som også lægges ud på siden inden længe.

Jeg vil sætte stor pris på, hvis i vil give mig lidt feedback: hvordan kan vi forbedre sitet, så det bliver endnu bedre og mere brugervenligt?

De bedste netværks-hilsner

Mads Nyeland

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 15:48

Omfattende men ikke komplet, hvilket det nok alodrig bliver når det koster at være registreret.

Ikke at jeg mener der er noget forkert i det. 95,- om måneden burde de fleste netværk kunne klare.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:56

Nej det er langt fra komplet. Vi har siet mange af de mindste erhvervsråd osv fra. Men vi mangler også at lave profiler til ca 40 netværk, som vi anser som værende yderst relevante til vores database. Men der er nok at se til, kan du tro. Ikke mindst omkring SEO. Det er sgu et sjovt projekt.

Fra Brabrand
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 20:32

Man kan desuden læse en spændende artikel om Netværksportalen inde på Trendsonline.dk

Portalen for networkere

God fornøjelse med networking, det er vejen frem.

Med venlig hilsen

Daniel Laursen
Trendsonline.dk

Vi elsker online. Vi elsker trends. Vi elsker start-ups. Vi elsker at hjælpe start-ups - www.trendsonline.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)