Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En - næsten - færdigudviklet webportal med fokus på Grøn Energi

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 08
Indlæg ialt: 55
Fra  SiteTech Webudvikling Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude.

Jeg har lavet denne webportal som sætter fokus på grøn energi og orker simpelthen ikke at bruge mere tid på udviklingen.

Kort om konceptet:

Udregning af besparelse i kroner og øre ved køb af ny energivenlig produkt, såsom køleskab, ovn eller andet. Systemet udregner automatisk besparelser ved installation og køb af det nye produkt i forhold til sit gamle.Derudover linker webportalen til hjemmesiden hvor produktet kan købes.

Jeg har lavet det muligt for virksomheder at oprette en profil og selv registrere de produkter de ønsker. Virksomheder giver som udgangspunkt ingen penge for at oprette, men kun pr. klik til sit eget websted. Desuden bestemmer de selv beløbet de ønsker at give pr. klik. Jo større beløb, des højere bliver de listet i søgeresultatet. Systemet registrerer det hele og viser udestående beløb på virksomhedens profilside.Desuden kan produkterne tilkobles en wiki tekst, så brugeren kan læse mere om energitypen, virksomheden bag eller andet.

Almindelige brugere kan selv oprette en konto og oprette diverse Wiki tekster og bedømme produkter mv. Hvis man har en profil vil ens navigering blive gemt automatisk så man altid kan se hvilke produkter man har besøgt på webportalen.

Og så er det hele forberedt til at give virksomheden en detaljeret oversigt over statistikker på de brugere som besøger deres produkter, for at optimere sin egen markedsføring.

Der er en del flere funktioner på siden såsom nyheder og meget andet... Se den selv i aktion og prøv det hele af, hvis det har interesse. Men som sagt.. den er ikke færdigudviklet, så tag højde for fejl og mangler.

Konceptet synes jeg er helt genialt og måden websitet fungerer på er eminent! - Altså hvis du spørger mig :)

Webportalen kan ses på www.GrønPriser.dk / www.GroenPriser.dk / www.GronPriser.dk.

Udviklingstiden strækker sig over 1 måned (fuldtid) indtil videre, og der skal nok 1 måned mere til før den er færdig hvis alle funktioner skal fungere. Desuden har jeg lavet et administrationspanel som heller ikke er 100% færdig, men kan aftales færdigudviklet hvis ønskes.

Så hvis du er interesseret i at overtage mit projekt og tror du kan videreføre idéen så lad mig høre. Om ikke andet så kom med forslag til hvad du mener webportalen er værd i kroner og ører.

Siden er kodet i PHP med MySQL database - derudover er der en masse AJAX gejl ind over.

Hilsner Lasse

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)