Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor hurtigt indexere google en side?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt jeg måske er lidt/meget utålmodig, men jeg vil egentlig gerne høre om der er nogen der ved hvor lang tid det tager for google at indexere min webshop med godt 140 links?

Jeg har indsendt et sitemap til google for nogle dage siden, men indtil videre står der at kun 21 af dem er indexeret, hvilket jeg ikke synes lyder af meget.

Hvor lang tid vil der gå før alle sider er indexeret, og hvad kan man evt. gøre for at forkorte denne tid?

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:04

Hey

Først og fremmest læs min artikkel om hvor hurtigt indekserer google en side

der vil du få svar på rigtig meget af det og hvad du selv skal gøre for at få indekseret din side. i grunden handler dette emne om links, links og links. Skab links til din hjemmeside og den vil blive indekseret.

så nemt er det. og gør du det rigtigt vil det også gå hurtigt.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 12. Sep 10
Skrevet kl. 13:05

Lav et par links til din side, og specielt de undersider som google mangler at finde.

Brug en blog, amino, folkd.com eller andre site der i forvejen er godt indekseret i google

Jeg er sikker på at der vil ske ting og sager hvis du svare på denne post og i dit svar linker til de sider der er problemet.

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 13:07

Nu tænker jeg bare om det ikke ville være spam at poste alle de links som jeg føler google mangler at indexere her på amino i en tråd?

Men ihvertfald tak for de hurtige svar, jeg må kigge lidt på hvad jeg gør :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:12

FashionSense.dk:

Nu tænker jeg bare om det ikke ville være spam at poste alle de links som jeg føler google mangler at indexere her på amino i en tråd?

Men ihvertfald tak for de hurtige svar, jeg må kigge lidt på hvad jeg gør :)

Du skal selvfølgelig ikke spamme, gør det i stedte som en naturlig ting, fx her i dette indlæg skriver du jo om en hjemmeside, her er det jo naturligt at linke til den hjemmeside. linkbuilding tager tid, men gør man det rigtigt vil du kunne mærke en stor forskel. Læs som sagt det jeg linker til, og evt også de tips jeg linker til på samme side. Så er du godt kørende.

Og fjern lige dit XML sitemap igen, det hjælper dig ikke meget med din indeksering.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 13:13

Det er meget bedre at google selv indeksere dine sider. Og man ikke fortæller dem via et sitemap

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 12. Sep 10
Skrevet kl. 13:13

opret en konto på folkd.com der kan du tilføje samtlige undersider uden det er spam. Det er nemlig det siden er beregnet til.

Tilmeldt 18. Aug 10
Skrevet kl. 13:18

Jeg siger mange tak for svarerne og mit sitemap på google er nu forsvundet.

Så må jeg prøve at finde nogle steder jeg kan linke til mine tasker ;)

Tilmeldt 14. Sep 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:20

det tager max en time, hvis du skrive din link her i amino

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 13:21

Hej,

Det tog under 24 timer for Google til at indeksere vores nye website 3G internet, efter jeg skrev mit indlæg her på Amino. Som andre skriver, behøves du ikke at tilføje din hjemmeside til Google, det drejer sig kun om at bygge flere kvalitets links fra relevante websteder med høj PR.

Mvh

Nazar

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)