Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FMS Hosting??? Hjælp...

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg er ved at starte en ny form for ''Chat" ---> Noget i stil med www.chatroulette.com - Også for hele verden!

Jeg er ikke lige den skapeste hosting osv. Så behøver lidt hjælp, håber nogen kan hjælpe? 

- Jeg håber på at kunne få 100.000 bruger indenfor et år. Hvad vil det ca. koste at hoste sådan en side.

- Frmaet der er igang med at udvikle siden - Forslog denne side. http://www.uvault.com/html/flashmediaserver.html Hvad skal jeg vælge?

Håber nogen kan hjælpe mig med dette.

Anders s

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:17
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:45

Hej Henrik

Tak for svar :)

Har du nogle gode forslag? De skriver jeg skal have en flash media server (hosting) Kan et normalt webhotel fra eks. Surftown klare det? Og hvor mange bruger kan den klare på samme tid?

Når jeg læser på de forskellige udbyders sider. Står der en masse med Trafik / Plads osv... Men hvor kan jeg ud fra det, finde ud af hvor mange bruger der kan gå på samme tid.

Jonas

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:13

Anders85:

Har du nogle gode forslag? De skriver jeg skal have en flash media server (hosting) Kan et normalt webhotel fra eks. Surftown klare det? Og hvor mange bruger kan den klare på samme tid?

Nej du kan ikke bruge et almindeligt webhotel ... du skal ud og have en dedikeret server til det behov. Ved en dedikeret server kan du typisk også lave en aftale om f.eks. at starte med 100GB trafik og så opgradere eftersom behovet stiger :o)

Du er velkommen til at kontakte mig på tlf. 41 28 28 08 el. mmc@specialhosting.dk hvis du vil snakke konkret :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)