Jeg mener at vide at der er en amerikansk side der kører rigtigt godt på samme koncept og kan sagtens forestille mig det som en success. For at skabe dig en fornuftig annoncør database vil jeg dog foreslå du skriver at i løbende arbejder med designet (hvis i gør det), samt oprette et annoncør nyhedsbrev. Så kan du her sende ud til en masse når du fx. har fået nyt design på der kunne lokke potentielle annoncører til at bide på. Hvis din side udstråler "discount" vil mange annoncører fravælge siden da de ikke vil sidestilles med dette. Overvej kraftigt at tillade PPC annoncer eller Kommisionssalg. Jeg selv kunne godt være interesseret i at benytte siden, men holder mig langt væk fra fastprisannoncer da det alt fo rtit er katten i sækken. /Jesper |
Jeg kan sagtens forstå din holdning til feedback, som også er ganske fornuftigt på mange måder. Problemet er bare, at det i denne form for forum virker ekstremt selvoptaget og selvtilstrækkeligt.
Når nu jeg fx bruger tid på at gøre dig opmærksom på, at jeg oplevelser din SOS Børnebys-profileren som en opportunistiske udnyttelse af verdens fattige børn, så forventer jeg da en eller anden form for reflekteret respons. Det kunne jo være, at der lå andet og mere bag en kynisk spekulation i danskernes dårlige samvittighed og den 3. verdens armod, for selv at score kassen? Det kunne være, at du var engageret i hjælpearbejdet i forvejen, eller havde på anden måde tidligere havde gjort noget for andre, som kunne nuancere dette billede? For hvis du er typen, der alene profilere dig på hjælpearbejdet fordi du selv scorer 90%, hvorfor skulle jeg så have tillid til, at du ikke også beholder de 10% til dig selv. Det kan være at det bare er et billigt trick, en del af en kommunikations- og mediestrategi, som i virkeligheden ikke handler om at hjælpe nogen, men alene om personlig profillering og ingen kan jo nogensinde tjekke hvad du bruger pengene til. Med andre ord: Der er foreløbigt intet der har overbevist mig om dine gode intentioner.
Selvfølgelig kan det være, at du har nogle bestemte overvejelser omkring, hvordan du på længere sigt vil oplyse om størrelsen eller resultatet af din støtte. Men så vis dog så meget pli, at du lige bruger 5 minutter på at fortælle mig lidt om dine overvejelser, når nu jeg har brugt 5 minutter af min tid på at give dig noget feedback. Det er vel et debatforum det her? Det betyder vel, at hensigten er en eller anden form for udveksling af synspunkter? Og det kunne være at jeg også gerne ville have udvidet min forståelse og måske lære noget... eller er det kun dig det hele handler om?