Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv hård kritik...tak!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var det jo svært at kommentere på andet, når du ikke fortalte noget om selve konceptet og din hjemmeside ikke rigtig oplyser hvad konceptet går ud på ( efter min mening )

Men efter at have læst den anden tråd du linker til synes jeg ikke konceptet holder. Jeg ville ikke have tid/lyst til at gå ind på en hjemmeside hver dag for at tjekke om der var noget jeg kunne bruge når der kun var en enkelt vare. For der ville sikkert højst være 3-4 gange i måneden jeg fandt et tilbud interessant og måske maks en gang i måneden jeg ville benytte mig af tilbudet. For det kræver vel også at man køber produktet samme dag som man ser det?

Din side ville nok mest blive besøgt af folk der lige faldt over dig på google, men her ville du også have svært ved at optimere dig ordenlig da du så hyppigt skifter tilbudet ud af det ikke engang når at blive indekseret.

Men bare fordi jeg ikke kan se ideen i det kan det jo godt være mange andre kan :) så bare klø på.
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:16
Med den oplysning om at de forventede annoncører leverer forsiden mere
eller mindre er der da håb forude. Det eneste jeg så vil knytte en
kommentar til er, som tidliger nævnt, at dagens kup sigter nærmest
uendeligt bredt. Og selvom det da kan være interessant nok at vide at
der tirsdag d. 4. marts er et super tilbud på bleer, så er det bare
ikke lige noget jeg vil prioritere ret højt på min daglige
web-besøgsliste (hvis jeg havde sådan en). For hvem ved måske er de
næste mange mange dage fyldt med tamponer, vilde kaktusser,
pergamentpapir og andet, som ikke lige er det jeg søger allermest (lige nu i hvert fald).

> Altså; måske kunne man på en eller anden måde indgrænse sit felt,
eller alternativt 'kategorisere' sine annoncedage således at man hver
mandag har et super elektronitilbud, hver tirsdag et super tilbud inden
for kosmetik osv. Det vil naturligvis tage lidt tid før man som kunde
ved dette, men det ville nok give mig mere mod på at kigge forbi hver
mandag i hvert fald .

Udover det, vil jeg ønske dig held og lykke for jeg synes egentlig du har fat i noget rigtigt!
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:17
Du får desværre også en grov en herfra:

Som annoncør på flere større sider får vi tit telefoniske henvendelser og det første jeg spørger sælgeren om er et link til deres site.

Hvis jeg fik et link til dette site ville jeg omgående sige: Ha'' forsat en god dag, det har ingen interesse.

Jeg bryder mig ikke om designet, eller mangel på samme! Konkurrencen på dit område er stor og der skal virkelig en side til, hvor det hele er gennemtænkt.

Som det også er nævnt mangler jeg noget information om antal besøgende, hvilke andre annoncører der er og lign.

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:19
Opdateret info:

Konceptet har jeg tidligere beskrevet i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=10129

Som jeg indledte med at skrive, er det ikke så meget det grafiske der
interesserer mig, for på det punkt er jeg alene tilfreds med mit logo -
og resten er irelevant - det bliver der ikke ændret ved af følgende
årsag: Med undtagelse af logoet, menuen til venstre og banneret fra
SOS-Børnebyerne, vil de enkelte annoncører levere hele frontsitets
layout - siden "lejes" blot som udstillingsvindue.

Markedsføringen er beskrevet i ovennævnte tråd, og sitet går først i luften den 21/2 -
hvor forsiden som skrevet leveres 90% af dagens annoncør. Kommenter
derfor hellere på koncept og idé end det manglende design... og jeres
personlige meninger om mit CMS;-)

Sitet vil blive skudt i gang med gratis annoncering og "hviske-viralmarkedsføring" samt PR.

Og ja, jeg er kommunikationsmand og de visuelle elementer på sitet, som
jeg selv har stået for, er lavet af en designamatør: Nemlig mig!;-)
Det skal ikke være lækkert, det skal være "ind til benet-annoncering" og al fokus på produktet og den netop lækre annonce.

Så hele konceptet bygger på, at jeg får overbevist dig, jer og danskerne
om, at der hver eneste dag er et tilbud, som er værd at snakke om på
sitet. Det er altså ikke fordi du partout skal købe noget, eller altid
finde et tilbud der er relevant for dig, at du skal bruge 10 sek. på
sitet hver dag... du læser jo heller ikke nyheder, fordi de alle
vedrører dig - de skal bare være interessante og værd at snakke om.
Det skal være så overraskende og "spændende" tilbud, at du ikke "tør/vil" gå glip af dem.

Men kom endelig med mere... hårdt og uforsødet! Jeres kommentarer bliver modtaget med kyshånd!

Mvh.
René
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:27
Hvis jyllandsposten, EB, BT, politikken mm. kun havde en enkelt nyhed på deres hjemmeside hver dag, ville de heller ikke få besøgende, ihvertfald ikke fra mig. For så ville jeg gå forgæves de fleste dage, men de har mange nyheder og der er som regel altid nogle der interessere en, tildels fordi de deler dem ind i kategorier og til dels fordi der er mange af dem.

Jeg får dagligt brevsprækken proppet med reklamer, jeg ser reklamer på hver eneste side jeg besøger på nettet ( stort set ) alle mener de jo at have nogle kanon gode tilbud at give mig. Så hvorfor skulle jeg besøge endnu et site, bare for at se endnu en annonce?

Jeg kan godt lide Mads'' ide, det ville også give mig en smule mere mod på at besøge siden hver mandag f.eks.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:39
Grunden til at den idé Mads kommer med, i sin tid blev fravalgt er, at så ryger overraskelsemomentet. Det skal ikke være som at slå op i en tilbudsavis! Det skal være som at åbne en julekalender: Der er kun et tilbud, og det skal rykke så meget, at man selv opsøger det.

Det er her, hele forskellen er, for jeg gider ikke selv at bladre 100 tilbud igennem. Det skal være for det segment der ikke gider reklamer. Dem som "vi" annoncører ellers ikke kan få fat i, fordi de har for travlt, og er for økonomisk uafhængige til at hungre efter tilbud.

De skal overraskes og have en forventning om et opsigtsvækkende tilbud - som kan udleves på 10sek... og så er det videre!

Det er virkelig lækkert, at I kommenterer.

Tusind tak og "keep ´em coming" ;-)

René

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 05:01
Dato: 07-01-2007 22:39:23
Forfatter: René / Dribling & Dagens Kup
Grunden til at den idé Mads kommer med, i sin tid blev fravalgt er, at så ryger overraskelsemomentet. Det skal ikke være som at slå op i en tilbudsavis! Det skal være som at åbne en julekalender: Der er kun et tilbud, og det skal rykke så meget, at man selv opsøger det.

Det er her, hele forskellen er, for jeg gider ikke selv at bladre 100 tilbud igennem. Det skal være for det segment der ikke gider reklamer. Dem som ''vi'' annoncører ellers ikke kan få fat i, fordi de har for travlt, og er for økonomisk uafhængige til at hungre efter tilbud.

De skal overraskes og have en forventning om et opsigtsvækkende tilbud - som kan udleves på 10sek... og så er det videre!

Det er virkelig lækkert, at I kommenterer.

Tusind tak og ''keep ´em coming'' ;-)

René

Hmm.. Jeg er ked af det, men det princip med ligesom at tease overraskelsesmomentet, tror jeg altså ikke helt på holder.. I hvert fald ikke hos mig..
Det fede ved reklamesider, syntes jeg, hvis det endelig skal være, at der er en h**vedes masse forskelligt at vælge imellem?.
Og man får satme hurtigt bladret de der måske 100 forskellige reklamer der er derpå igennem, og konkludere, for det meste, at der ikke er noget der er værd at se på der..
Hvor lang tid tager det ?.. Hmm.. Tror ikke det tager meget mere end 30 sekunders tid..
Din side vil komme op på at holde en besøgendes opmærksomhed i godt et par sekunder.. Det tror jeg altså ikke der er meget hold i i længden, og nægter at tro, at det bliver en side folk de virkelig kommer til at hungre efter at komme og besøge igen.. Et evt. nyhedsbrev kommer til at virke som noget spam man selv invitere indenfor, hvis det bare er en enkelt reklame om dagen eller sådan noget..

Er ked af det, men du bad os være hårde, og tror simpelthen bare ikke ideen holder :/ ..

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 08:21
René,

Er du egentlig interesseret i feedback?

Det ser ud som om at alle kommentarer mere eller mindre bliver svaret med "jeg er selv tilfreds, jeg har besluttet det skal være sådan". Jeg synes især at det er problematisk at du ikke besvarer kritikken fra en potentiel annoncør, nemlig Bærbar.com. Du skriver jo på sitets forside at tilbuddet kunne være en bærbar... Når så mange retter kritik mod sitet, ville jeg godt nok tage det seriøst hvis jeg var dig!

Jeg synes at annoncør informationen er noget tynd i det, men der kommer nok mere information med tiden. Jeg vil tro at du kommer til at trække salget 100% selv i starten, for sitet hjælper dig ikke til at få flere kunder p.t. vil jeg tro. Jeg ville gerne kunne læse noget om hvem der læser annoncerne, aldersgrupper, etc. Jeg ville også gerne vide lidt om hvad du vil gøre for at få læsere på sitet. Det mener jeg især er vigtigt i opstarten når du ikke kan vise trafiktal.

Held og lykke med projektet.

mvh Carsten

PS: Hvorfor har du ikke din gule stjerne i browserens adresselinje istedet for løven?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 09:33
Hej Carsten (...og alle jer andre der har brugt tid på at give mig kritik)

Jeg er i den grad interesseret i at få feedback!
Når du mener, at mine svar virker selvtilfredse og "sådan bli´r det altså" -agtige, så må det skyldes, at vi har to vidt forskellige måder at modtage kritik i et forum på.

Jeg har bedt om hård kritik af mit website. Hvilket jeg har gjort, fordi jeg er bevidst om, at det har en masse mangler. Derfor bad jeg ikke om rosende ord, og indledte ikke med en overskrift som "Nu skete det" eller "Wow... tjek mit nye website".

Konceptet tror jeg som udgangspunkt fuldt og fast på, og derfor vil det ikke blive ændret  - men korrigeret. Selve hjemmesiden har jeg stablet på benene som en midlertidig og næsten omkostningsfri demo. Derfor er det blot et spørgsmål om tid og penge, før der skal laves en helt ny. Så derfor spørger jeg forum til råds - for at gøre mit site så "tåleligt" som muligt.

Med hensyn til at svare på eksempelvis "Bærbars" kritik, har du helt ret i, at han er en potentiel annoncør. Og derfor er jeg meget interesseret i at få kritik, men Bærbar stiller jo ikke noget spørgsmål. Han gør opmærksom på nogle særdeles relevante mangler på mit site, som jeg tager til efterretning. Jeg har allerede tiltrukket mange af mine ønskeannoncører - det vil sige landsdækkende detailkæder. Og du har fuldstændig ret i, at der ikke er nogen, der bare kommer vandrende og spørger om de må annoncere, fordi de har fået åndenød af websitet. Det er opsøgende salg fra min side. Eller opsøgende tilbudsgivning kan man også kalde det, for det er jo gratis her i introperioden.

Hjemmesiden skal ikke sælge noget B2B, ej heller kapre kunder. Den er alene henvendt til den private slutbruger/besøgende. "Bliv annoncør" -punktet i menuen, er til de virksomheder der lige kommer forbi. Mine kunder modtager salgsmateriale.

Når jeg efterspørger kritik, reagerer jeg helst ved at registrere og uddybe min oprindelige tanke. Det giver endnu mere brugbar kritik.
Og når hver en menings-sten er vendt og undersøgt, så er det tid til at genopbygge sitet igen - og det er på baggrund af jeres input.

Alle kommentarer bliver gemt og overvejet nøje - også selvom jeg ikke siger "Ja, det ændrer jeg"... sådan lige med det samme.

Jeg håber, at min hensigt med denne post nu er klar: Jeg vil gerne have en masse feedback. Råt og usødet. Det er ikke min intention at indlede en personlig dialog i forum, med dem som giver kommentarer i tråden. Men jeg vil da helt sikkert ringe "Bærbar" og lignende potentielle annoncører op om et par uger, og sige "Nå, jeg tror mit tilbud, og DagensKup falder lidt mere i din smag nu".

Så lad pistolerne igen og skyd løs... når røgen letter er jeg blevet meget klogere, og måske vil I have en gratis annoncering;-)

Mvh.
René

Tilmeldt 28. Nov 06
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 09:52
Jeg må give Brian ret. Siden kommer ikke til at tiltrække din målgruppe, hvor jeg er en del af. Jeg læser normalt ikke reklamer, men når jeg endelig gør det, så går jeg praktisk til værks og gennemtraver det hele på 5 minutter på minreklame.dk. Jeg vil simpelthen føle at indsats/udbytte vil være alt alt for høj på din side. Det bliver "Bleer, det bruger jeg ikke. Flæskesteg, det bruger jeg ikke. Mælk, det bruger jeg, men jeg gider ikke tage omvejen til Føtex for at spare 7 kroner. Appelsiner, det bruger jeg, men jeg nægter at handle i Fakta" og efter den uge gider jeg ikke besøge din side.

Der ville være en lidt større chance for at du ville få mig som publikum, hvis du havde en RSS kanal...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)