Men efter at have læst den anden tråd du linker til synes jeg ikke konceptet holder. Jeg ville ikke have tid/lyst til at gå ind på en hjemmeside hver dag for at tjekke om der var noget jeg kunne bruge når der kun var en enkelt vare. For der ville sikkert højst være 3-4 gange i måneden jeg fandt et tilbud interessant og måske maks en gang i måneden jeg ville benytte mig af tilbudet. For det kræver vel også at man køber produktet samme dag som man ser det? Din side ville nok mest blive besøgt af folk der lige faldt over dig på google, men her ville du også have svært ved at optimere dig ordenlig da du så hyppigt skifter tilbudet ud af det ikke engang når at blive indekseret. Men bare fordi jeg ikke kan se ideen i det kan det jo godt være mange andre kan :) så bare klø på. |
eller mindre er der da håb forude. Det eneste jeg så vil knytte en
kommentar til er, som tidliger nævnt, at dagens kup sigter nærmest
uendeligt bredt. Og selvom det da kan være interessant nok at vide at
der tirsdag d. 4. marts er et super tilbud på bleer, så er det bare
ikke lige noget jeg vil prioritere ret højt på min daglige
web-besøgsliste (hvis jeg havde sådan en). For hvem ved måske er de
næste mange mange dage fyldt med tamponer, vilde kaktusser,
pergamentpapir og andet, som ikke lige er det jeg søger allermest (lige nu i hvert fald).
> Altså; måske kunne man på en eller anden måde indgrænse sit felt,
eller alternativt 'kategorisere' sine annoncedage således at man hver
mandag har et super elektronitilbud, hver tirsdag et super tilbud inden
for kosmetik osv. Det vil naturligvis tage lidt tid før man som kunde
ved dette, men det ville nok give mig mere mod på at kigge forbi hver
mandag i hvert fald

Udover det, vil jeg ønske dig held og lykke for jeg synes egentlig du har fat i noget rigtigt!