Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv hård kritik...tak!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften folkens...

Vil I komme med jeres umiddelbare mening om mit nye annonceringssite www.DagensKup.dk?

Lanceringen skulle have været her i den kommende uge, men annoncørene har ønsket at rykke datoen til februar, hvilket har givet mig tid til at lave kommunikative og konceptmæssige forbedringer. Jeg ved at sitet er meget minimalistisk, og det grafiske budget bliver der ikke rykket på lige til at begynde med - så mine ønsker til kommentarer går mest på konceptet, og så hvorfor I vil/ eller ikke vil anvende Dagens kup som henholdsvis annoncør og kunde.

På forhånd mange tak

Mvh.

René
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:11
Vi kan starte med at det er meget tåbeligt at have et billede på 1170x1989px 177 kb liggende på forsiden..

Selve det grafiske layout er ikke det jeg ville forvente af en fremstormende reklameside, det er det for "tamt" til.

Det virker ikke overbevisende på mig, jeg tror ikke det er en side som "sælger varen". (Du bad os være hårde!)

Derudover kunne det nok være smart at lade dit logo i toppen være et link tilbage til forsiden.

Og hvad laver den der sære løve nede i hjørnet?

Som "kunde" på siden, ville jeg nok miste interessen efter et par dage når jeg to gange i træk havde mødt en reklame for et produkt der ikke ramte min målgruppe, og jeg tror det er meget svært at finde så brede tilbud at du kan stille alle tilfredse.

Som annoncør ville jeg nok forlange at se statistik over besøg og klik-rate inden jeg så meget som ville overveje at annoncere på siden, igen vil det efter min mening kun være folk med en meget med målgruppe, der kan have gevinst af at annoncere på det.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:35
Anders. Løven står for www.lowesite.dk som leverer det , undskyld men meget dårlige CMS ..

Det er absolut umoderne og der er slet ingen CSS support.

Min mening passer meget godt på Anders´ beskrivelse.

Desværre

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:39
Underlig grimt billede på forsiden, som er strukket fuldstændig forkert ud.

Det irriterer mig grusomt at når man klikker ind på et menupunkt skal man til at klikke ud af det igen :) et fuldstændig ligegyldigt ekstra klik med musen, hvilket får nogle procenter til at lukke ned for din side.

Som ny på siden forstår jeg slet ikke hvad det går ud på? der er et trafiklys og så står der en række keywords under. Har så forsøgt at læse lidt under de andre punkter og kan se det er noget med nogle produkter men kan ikke finde nogle produkter, går ud fra det er fordi du ikke har åbnet endnu.

Og ligesom Anders undrer jeg mig lidt over løven, selvom jeg via amino godt ved hvad den betyder. Men underligt den er der, når den bare linker til din egen side.

Tror det var alt det hårde jeg kunne finde ;) tag det nu ik for tungt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 21:43
Du har helt ret med billedet Anders - det er alt for "tungt"... og jeg troede egentlig, at det var udskiftet.

Kom endelig med mere grovfil - der er en måned til lancering... så der skal ændringer til!

På forhånd tak.

René

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:47
Hvis man skulle sætte det helt på en spids, så smid en stak penge i en ordentlig, grafisk moderne side, og få markedsført den massivt, ellers tror jeg den sejler sig i en stille død, selvom jeg også er tvivlsom overfor om det mon er nok, når den bliver så bred. (altså, bred målgruppe)

Hvordan har du tænkt dig at markedsføre den overfor brugerne der skal se reklamerne?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:48
grunden til at jeg ikke vil være annoncør på siden er meget enkelt, den ligner noget en amatør har lavet. der er ikke en rød eller i dit tilfælde en gul tråd gennem sitet, det ligner forsiden til en rode butik. og jeg går ud fra at mit tilbud bare bliver skiftet ud med det der lyskryds.. og det er for mig ikke ligefrem en flot side vi får ud af det. og slet ikke en jeg ville betale for at få en annonce på.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:50
Nu har jeg tænkt lidt over hvordan din koncept mon fungerer.

Er det tænkt sådan at du hver dag på siden vil have et nyt produkt til salg med en god rabat? og at disse produkter kan være inde for ALLE brancher? Så alt fra tandbørster til et pillefyr?

Hvorfor skulle jeg så gå ind på din side hver dag og måske kun hver 20ende dag finde et tilbud jeg kunne bruge til noget? Og hvordan købes produktet så? er det direkte med et link til shoppen hvor det normalt sælges i ? eller er det igennem dig?

Prøv fortæl lidt mere detaljeret om konceptet før man kan vurdere om man vil annoncere eller besøge din side.
Tilmeldt 27. Dec 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:58
Det virker umiddelbart ret tamt, at love 10% til SOS Børnebyerne. Ikke fordi jeg ikke støtter sagen, bevares! Men for det første er jeg i tvivl om, hvordan du vil dokumentere din støtte, så jeg ville tro på den. For det andet aftvinger det sjældent respekt at sige hvad man har tænkt sig at gøre, medmindre man i forvejen har opnået respekt for det man faktisk har gjort.

Enig i kritikken af sidens generelle layout.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 22:01
Konceptet har jeg tidligere beskrevet i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=10129

Som jeg indledte med at skrive, er det ikke så meget det grafiske der interesserer mig, for på det punkt er jeg alene tilfreds med mit logo - og resten er irelevant - det bliver der ikke ændret ved af følgende årsag:
Med undtagelse af logoet, menuen til venstre og banneret fra SOS-Børnebyerne, vil de enkelte annoncører levere hele frontsitets layout - siden "lejes" blot som udstillingsvindue.

Markedsføringen er beskrevet i ovennævnte tråd, og sitet går først i luften den 21/2 - hvor forsiden som skrevet leveres 90% af dagens annoncør. Kommenter derfor hellere på koncept og idé end det manglende design... og jeres personlige meninger om mit CMS;-)

Sitet vil blive skudt i gang med gratis annoncering og "hviske-viralmarkedsføring" samt PR.

Og ja, jeg er kommunikationsmand og de visuelle elementer på sitet, som jeg selv har stået for, er lavet af en designamatør: Nemlig mig!;-)
Det skal ikke være lækkert, det skal være "ind til benet-annoncering" og al fokus på produktet og den netop lækre annonce.

Så hele konceptet bygger på, at jeg får overbevist dig, jer og danskerne om, at der hver eneste dag er et tilbud, som er værd at snakke om på sitet. Det er altså ikke fordi du partout skal købe noget, eller altid finde et tilbud der er relevant for dig, at du skal bruge 10 sek. på sitet hver dag... du læser jo heller ikke nyheder, fordi de alle vedrører dig - de skal bare være interessante og værd at snakke om.
Det skal være så overraskende og "spændende" tilbud, at du ikke "tør/vil" gå glip af dem.

Men kom endelig med mere... hårdt og uforsødet! Jeres kommentarer bliver modtaget med kyshånd!

Mvh.
René

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)