Tak for alle de gode svar :) Jeg har i midlertid opdaget, at jeg har et domæne hos DanDomain, så jeg tror jeg vil prøve at lave en kopi af shoppen og ligge den over til DanDomain, også se, hvordan det kører :) Om den i det hele taget bliver hurtigere :) Tak - Endnu en gang. |
Hvilket web-hosting firma ?
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
Hvad med backup hos jer? Hvordan foregår denne? |
Jeg er desværre ikke helt klar over hvad redundante forbindelser er. Jeg er grafiker og ikke kabelmand. Men det med ledninger kan jo også være et problem for mange af de helt store? Dorte Andersson www.visualangels.dk Grafisk design til internet og tryk www.visualangels.com Illustrationer, plakater og postkort |
|
Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk
Hej Der er 2 svar på dit spørgsmål omkring backup. 1. Hvis du får lavet en script (backup script), så kan vi få scriptet til at lave backup hvert døgn. 2. Vores servere laver automatisk backup. Disse backups kan ikke frigives, da de udelukkende skal bruges hvis der skulle ske hardware nedbrud. Håber du kan bruge disse svar. MVH Søren Larsen YBnet |
Hvor er servicen til erhvervskunden som ikke selv kan lave dette backup script? Og gerne vil have mulighed for at kunne trække en backup i ny og næ? |
proff superkval superservice ![]() |
"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"
Hej Vi er ved at udvikle vores eget program, som opretter et drev i Denne computer, hvorefter du kan kopire indholdet på dit webhotel over på din lokale computer. MVH Søren Larsen YBnet |
Det var ikke hvad jeg spurgte om Søren.. |
Hej Smith, jeg kan ikke lige se hvordan du kan sammenligne vores produkter med servage? MVH Søren Larsen YBnet |