Jeg mistede overblikket i den sidste tråd vedrørende arrangementet. Derfor vil jeg gerne vide, hvem der står for det på nuværende tidspunkt, samt hvornår og hvordan det skal foregå?
Lad venligst debatten fra den sidste tråd hvile, og kom kun med facts vedrørende arrangementet.
Dette skrives udelukkende med forbehold for at der KAN forekomme rettelser, og at der endnu ikke 100% er fundet en pris på arrangementet. Den bliver dog lavere end sidste.
Dato bliver 10. marts
Sted bliver Copenhagen Business School
Fordragsholderne bliver Martin Thorborg og Sebastian Gullak.
Det bliver med en let frokost, hvad vides ikke helt endnu, men vi har fået et tilbud fra Six Point Zero der gerne vil stå for lidt der, og det takker vi dem meget for.
Kommentare til dette, eller forslag, bedes sendes på mail, for ikke at skabe forvirring herinde.. Dette er både for jeres og vores bedste.. Håber der er forståelse for dette.
Det er Brian, Kristian og undertegnede der primært står for koordineringen. Der har dog været virkelig meget hjælp inde fra en bred skare af aminobrugere :)
Datoen er den 10. marts. Vi er begyndt at bede de tilmeldte om flere informationer end blot deres aminobrugernavn, i den forbindelse er der faldet 2-3 fra, så der er stadig plads. Send en mail eller PM til enten Brian eller undertegnede for at blive tilmeldt.
Arrangementet bliver delt op i to dele: 1) Foredrag og en smule networking fra omkring 12 til 17 2) Hyggelig sammenvær om aftenen inkl. god spisning
Begge dele bliver afholdt på CBS eller indenfor gåafstand der fra. Det er muligt at tilmelde sig foredrag og networking uden at deltage i aftensmaden - prisen kommer nok til at ligge omkring 200 kroner for foredrag og 350 hvis man også vil deltage i spisningen (hvilket vi selvfølgelig håber så mange som mulig gør). Priserne er ikke helt sikre endnu, men det skulle undre mig meget hvis de blev højere end det der er nævnt her.
Dato: 07-01-2007 19:16:11 Forfatter: Mads Singers Det lyder jo vældig interessant, er der stadig pladser tilbage eller er i ikke begyndt at tælle sammen før dato osv. er fastlagt ?
Send mig venligst en mail, så kommer du på venteliste.
Alle på liste med tilmeldte og folk på venteliste har fået en Mail/PM hvor vi beder dem skrive disse informationer. De der ikke sender os STRAKS !.. Hvis det ikke sker, kan ens plads blive taget af en på venteliste, og det er der jo ingen der ønsker..
Men send til mail, og ikke her !.. Mail til brian@fraende.dk .
Dato: 07-01-2007 19:26:46 Forfatter: Brian Frænde [QUOTE]Dato: 07-01-2007 19:16:11 Mail/PM Hvis det ikke sker, kan ens plads blive taget af en på venteliste, og det er der jo ingen der ønsker..
Det skulle da lige være dem, der er på ventelisten
Men endnu en gang, keep up the good work, jeg glæder mig meget!