Er jeg den eneste, som har haft problemer med fejlmeldinger i de seneste 4-5 dage... Synes godt nok, at der kommer mange pt... Andre der oplever samme problem? |
Jeg har også massivt mange fejlmeddelser, men de kommer i bølger.
Er jeg den eneste, som har haft problemer med fejlmeldinger i de seneste 4-5 dage... Synes godt nok, at der kommer mange pt... Andre der oplever samme problem? |
Jeg har også massivt mange fejlmeddelser, men de kommer i bølger. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Hej Har nogen problemer med responstider samt tillige fejlmeddelelser "Den gule side" . Server Timeout eller noget i den retning Tonny |
Yep også her, det kører ikke særlig godt i øjeblikket, har været helt tosset idag syntes jeg |
Okay super, så er det ik her problemet er... ;D |
Damn det er jeg ked af at høre, jeg har ikke selv oplevet fejl i dag. |
Du må gerne låne nogle af mine 15-20 fejlmeldinger fra idag ;D Undrede mig bare over, at ingen andre havde klaget... Der plejer jo at være et tråd straks problemet opstår... |
Meget gerne, send dem til jacob@amino.dk og hvis du kan knytte tidspunt, browser etc. på er det en stor hjælp. |
Hejsa Det har været galt stort set hele dagen og der var også noget igår aftes, den står bare og loader og loader indtil den helt taber forbindelsen og giver en fejlmelding med noget "code sjov". Best regards
|