Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO på Wordpress blogs

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de seneste måneder startet en række blogs, som jeg skriver på ~2 gange om ugen. Jeg sørger for at få 3-5 incomming links om dagen (link kataloger, artikel databaser, forum signaturer, blog kommentarer) - og det er selvfølgelig helt fint.

Et af mine sites er Get Good Grades Now , hvor jeg satser på at ramme #1-3 på søgeord som "Get Good Grades" og "Good Grades".

Jeg har dog en række spørgsmål (det er generelle spørgsmål, men de må gerne tage udgangspunkt i siden):

• Hvordan fordeler man link juicen ordenligt på siden? Lige nu har jeg kun standard navigation på siden - Bør man linke mere imellem forrige posts?
  • Hvor lang tid kan man forvente der går før man ligger i toppen af Google på denne slags keywords? (Konkurrenter har 30-100 incomming links, men de er >5 år gamle samt deres links kommer fra "rigtige" kilder, dog også med lav PR)
  • Er der nogle generelle fuck-ups jeg har lavet med siden?

Jeg bruger i øvrigt den famøse SEO-In-All Wordpress pakke.

På forhånd MANGE tak for hjælpen! :-) Det betyder meget for mig!
// Lars 

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 17:57
Fra Valby
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 140
Fra  Monera ApS Skrevet kl. 18:14

Andy,
Mange tak den artikel - Den er helt sikkert rigtig god, den har alle de tekniske tips og detaljer!

Jeg stadigvæk vil stadigvæk gerne høre lidt tanker fra folk! :-)

Er i gang med at lave verdens bedste inkassobureau hos Likvido Inkasso.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:48

Det er meget vigtigt at du tænker over din interne linkstruktur. Jeg har skrevet en blogpost om intern linkbuilding hvor jeg også kommer lidt ind på wordpress - her vil du sikkert få lidt idéer til intern linkbuilding.

Dine blogposts er meget korte (nogle af dem), overvej at gøre dem en smule længere. Fastholder du at dine posts ikke er så lange, ville jeg bruge jumpbreak et passende sted, så du undgår at næsten hele teksten fra posten er tilgængelig på forsiden.

/ Emil Blücher

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)