Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Masse-email og spam

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars,

Jeg har faktisk tænkt mig at gøre det selv samme, jeg får jævnligt emails fra kunder der beder om tilbud. Jeg sam ler så disse mail sammen og vil når jeg får nogle nye produkter/nye priser/specielle tilbud udsende en mail til disse personer.

Det kan godt være det efter lovens bogstav kan tolkes som spam, men jeg kunne refere til forudgående email korrespondance og interesse fra kunden

.

Mht til dine to forskellige firmaer, tror jeg du skal passe på. Der kan nemt være folk, som synes, der er undelrigt at få mails fra et helt andet og ukendt firma. Det alene kan virke suspekt.

jesper 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 09:30
Hej LarsS

Selv om jeg har mange faste kunder, kunne ikke drømme om bare at sætte dem på mine nyhedsbreve.

I stedet fortæller jeg dem om fordelen ved at gå ind på min hjemmeside og tilmelde sig mit nyhedsbrevwww.EffektivMarkedsfoering.dk. Jeg ville aldrig turde genere mine faste kunder med noget, de ikke selv 100% selv har bedt om at få.

Jeg vil opfordre dig til at skrive et rigtig godt brev og sende det med snail-mail, hvor du fortæller kunderne om alle de fordele, de får ved at tilmelde sig til dit nyhedsbrev. Samtidig kan du da også fortælle om din nye service. Hvis de vurderer fordelene som store nok, så skal de nok melde sig til. Melder de sig ikke til, ja, så har du jo bare ikke gjort det godt nok

Venlig hilsen,

Christian

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:37
Ring til dem og sig, at du egentlig ville have sendt en mail, men nu er reglerne jo, som de er.

Det er et godt udgangspunkt for en god snak. I løbet af snakken får du lov til at sende en mail om, hvor de kan træffe dig i dag.

Det er tidskrævende, men jeg tror faktisk at du får langt større salg ved det.

mvh Hasn

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)