Hej Lars, Jeg har faktisk tænkt mig at gøre det selv samme, jeg får jævnligt emails fra kunder der beder om tilbud. Jeg sam ler så disse mail sammen og vil når jeg får nogle nye produkter/nye priser/specielle tilbud udsende en mail til disse personer. Det kan godt være det efter lovens bogstav kan tolkes som spam, men jeg kunne refere til forudgående email korrespondance og interesse fra kunden . Mht til dine to forskellige firmaer, tror jeg du skal passe på. Der kan nemt være folk, som synes, der er undelrigt at få mails fra et helt andet og ukendt firma. Det alene kan virke suspekt. jesper |
Hej LarsS
Selv om jeg har mange faste kunder, kunne ikke drømme om bare at sætte dem på mine nyhedsbreve.
I stedet fortæller jeg dem om fordelen ved at gå ind på min hjemmeside og tilmelde sig mit nyhedsbrev på www.EffektivMarkedsfoering.dk. Jeg ville aldrig turde genere mine faste kunder med noget, de ikke selv 100% selv har bedt om at få.
Jeg vil opfordre dig til at skrive et rigtig godt brev og sende det med snail-mail, hvor du fortæller kunderne om alle de fordele, de får ved at tilmelde sig til dit nyhedsbrev. Samtidig kan du da også fortælle om din nye service. Hvis de vurderer fordelene som store nok, så skal de nok melde sig til. Melder de sig ikke til, ja, så har du jo bare ikke gjort det godt nok 

Venlig hilsen,
Christian