Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webdesigner!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Har på det kraftigste brug for en kvalificeret webdesigner, der kan sætte en webshop op for mig.Prisen for oprettelse af webshoppen må dog ikke overskride 5000,- DKK.

(Designmæssigt skal siden minde om den famøse www,ziinga.dk)

Skriv til mig på k.lebech@hotmail.com

eller ring på 22 42 87 83, og lad os snakke om de nærmere detaljer!

På forhånd tak!

Mvh. Kristoffer Lebech

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 05:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det kan ikke lade sig gøre!

Selv de billigste af de billigste tager 10.000kr for at sætte en stanardshop op med eget template, derudover ligger Ziinga's design heller ikke i den billige ende, og siden du specifikt søger en webdsigner (som kun kan lave det visuelle til dig ... og altså IKKE lave dig en shop ... bare nogle pæne billeder) så antager jeg at det visuelle er vigtigt for dig.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel,

Er det ikke lidt voldsomt, enerådigt at beslutte, at det ikke kan lade sig gøre?

Kristoffer søger en der kan sætte en shop op for ham, samt lave det design der minder om Ziinga.com. Der kan vel i og for sig sagtens sidde en, et eller andet sted, der er ganske kompatibel og har programmeret sin egen shop op fra bunden af. Det behøver jo muligvis ikke være en af de store shops.

Hvis den møder de krav der stilles af Kristoffer (eller en anden for den sags skyld), så er den del af opgaven løst og der er for 5000 kroner timer at designe for.

Jeg siger ikke at det er sikkert at han kan finde en der vil / kan lave det for det beløb. Men nogen har måske brug for referencen.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:52

Det kan sagtens lade sig gøre.

Jeg har sendt en mail til dig Kristoffer..

Mvh.

Mikkel Schmidt
www.vsi-group.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Det kan ikke lade sig gøre!

Selv de billigste af de billigste tager 10.000kr for at sætte en stanardshop op med eget template, derudover ligger Ziinga's design heller ikke i den billige ende, og siden du specifikt søger en webdsigner (som kun kan lave det visuelle til dig ... og altså IKKE lave dig en shop ... bare nogle pæne billeder) så antager jeg at det visuelle er vigtigt for dig.

Jeg vil også mene at det måske er lidt optimistisk at ville have lavet en webshop til 5.000. Det kan helt sikker lade sig gøre, men er overbevist om at det måske bliver venstrehåndsarbejde :)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:18

Obuni - House of Creativity:

Er det ikke lidt voldsomt, enerådigt at beslutte, at det ikke kan lade sig gøre?

Nej det er bestemt ikke voldsomt og enerådigt, jeg har et rigtigt godt kendskab til markedet, og jeg ved at han ikke får en fornuftig løsning for de penge. Der er simpelthen ikke råd til at hyre andet end amatører og virksomheder af tvivlsom karakter for de penge, jeg udtaler mig på baggrund af min erfaring, hvis du ikke respekterer min erfaring så lad være med at forhold dig til den :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:43

Mikkel Mikjær Christensen:

Nej det er bestemt ikke voldsomt og enerådigt, jeg har et rigtigt godt kendskab til markedet, og jeg ved at han ikke får en fornuftig løsning for de penge. Der er simpelthen ikke råd til at hyre andet end amatører og virksomheder af tvivlsom karakter for de penge, jeg udtaler mig på baggrund af min erfaring, hvis du ikke respekterer min erfaring så lad være med at forhold dig til den :)

Smile

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)