Som tidligere erhvervsrådgiver i et dansk pengeinstitut, vil jeg gerne bidrage med lidt viden her på Amino. Jeg vil gerne lave en lille guide til, hvordan du forbereder dig inden et bankmøde. Inden jeg går i gang med at lave guiden, så vil jeg gerne høre om de udfordringer du har haft, når du har opsøgt en bank med henblik på finansiering i virksomheden. Jeg vil gerne høre om formålet med finansieringen og bankens begrundelse for henholdsvis afslag eller accept af jeres låneansøgning. Jeg modtager også gerne PM'er. Venlig hilsen |
De vil dog kun låne fordi de jeg kan se jeg har dem og derfor ikke har brug for dem
Der er efterhånden et plus på konto , dette er kun fordi , jeg ikke , i lang tid er påbegyndt ny webmaster og nu kun betaler når det er leveret
Jeg er træt af de , forslag de sender om man kan låne ekstra penge , for jo økonomi køre rundt .
Selvfølgelige dejligt med ekstra 100.000 kr. nu med som iværksættere må man også tænke de tager , nogle renter på lån og forhøjelse af kassekredit og så går der lang tid før overskud