Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks fedeste webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om vi pt. knokler med forsider, kategorier og meget mere, vil jeg stolt vise dig www.sikkerhedseksperten.dk 

Jeg vil ikke påstå det er den pæneste eller bedste, men den virker efter formålet og jeg forsøger bare at gøre det så nemt for kunden som muligt. 

Fra Helsingør
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:54
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 12:56

Efter min mening er danmarks fedeste webshophttp://www.billigvoks.dk/, ikke pga designets grafiske udtryk, men fordi de kan finde ud af at lave en webshop der sælger og finde ud af at tilktrække RIGTIG meget trafik!

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 12:59

Den fedeste webshop. Det er faktisk et rigtig godt og spændende spørgsmål. Jeg vil gå i en lidt anden retning end de andre der har svaret og sige at den bedste webshop er den der er i stand til at tiltrække en masse relavant trafik for derefter at få en så stor del af dem til at handle som muligt.

Det er efter min mening den bedste webshop. Ikke nødvendigvis den pæneste. Smile

Et godt bud på en af de bedre er Morten Vadskær's Kondomaten, som sælger kondomer

Så vidt jeg husker har den en konverteringsrate på omkring 10%. Altså hver tiende besøg i shoppen kommer der en handel ud af. Det er rigtig flot.

Og hvis Morten læser med her, så håber jeg ikke du bliver fornærmet når jeg siger at jeg synes der er mange webshops der er pænere end kondomaten. Men who cares - kondomaten virker og det kan dokumenteres. 10% konverteringsrate er hamrende flot og det er det nok de færreste webshop's der kan prale af. Smile

Mortens shop er vist nok 100% hjemmestrikket.

Hvis jeg alligevel skal svare på det der bliver spurgt om, så synes jeg at Klodsmajor.dk er en hamrende gennemført webshop.

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 12:59

Niklas:

Efter min mening er danmarks fedeste webshop: http://www.billigvoks.dk/, ikke pga designets grafiske udtryk, men fordi de kan finde ud af at lave en webshop der sælger og finde ud af at tilktrække RIGTIG meget trafik!

Jeg er fuldstændig enig, der er ingen tvivl om at de gør det rigtigt godt hos billigvoks.dk,  jeg ELSKER deres produktbeskrivelser samt den fede funktion at man kan kommentere de forskellige produkter.

En super vel-gennemført shop, det eneste der mangler er grønne købsknapper Big Smile

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:04

www.skiltex.dk:

Niklas:

Efter min mening er danmarks fedeste webshop: http://www.billigvoks.dk/, ikke pga designets grafiske udtryk, men fordi de kan finde ud af at lave en webshop der sælger og finde ud af at tilktrække RIGTIG meget trafik!

Jeg er fuldstændig enig, der er ingen tvivl om at de gør det rigtigt godt hos billigvoks.dk,  jeg ELSKER deres produktbeskrivelser samt den fede funktion at man kan kommentere de forskellige produkter.

En super vel-gennemført shop, det eneste der mangler er grønne købsknapper Big Smile

Jeg ved at de har splittetstet på de røde knapper og de sælger mere end de grønne de tidligere har haft ;)

Fra Århus C
Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 13:19

Løgn  & Latin!

ALLE ved grønne købsknapper sælger mere !  Smile

Mvh Kim

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:27

www.skiltex.dk:

Løgn  & Latin!

ALLE ved grønne købsknapper sælger mere !  Smile

Mvh Kim

Tror ikke på du kan afgøre købsadfær så generelt. Der er forskel på målgruppe, sammenhæng mv. At man så kan generalisere og sige at de fleste sælger mest med grønne købsknapper er så en anden side af sagen :)

Fra Aars
Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:30

Tror du ikke alle vil sige at den de selv har er den bedste ?  ved ikke hvem der har den bedste men har selv en del og syntes alle er gode :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:18

Ville faktisk købe en iphone dock og et kabel, efter at have været inde og kigge på din anbefaling til Danmarks bedste webhop, men fik en fejl og kunne ikke gennemføre købet. Surt.......

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)