Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype -vil ikke starte på min Pc.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søge på "skype has stopped working" i Google, der kommer en masse tråde frem. Enten kan det være noget med en servicepack eller også noget med en gammel version. Håber det hjælper dig videre.

Tilmeldt 26. May 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:39

Hej, dette site var det første, som dukkede op om problemet med at få Skype til at køre.   Ingen svarede rigtigt men foreslog firewall kontrol osv.  Jeg spurgte Skype og de svarede med det samme.

Gå ned i søgefeltet under start og søg efter filen "shared.xml"   Den vil dukke op som underfil i Skype.   Gå ind på den og slet den helt.

Luk derefter Skype op, og det virker !   Skype danner selv filen igen rigtigt, og så kører det.

I øvrigt dødirriterende at man skal klikke sig igennem alle de reklamer for at yde lidt assistance.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:28

Har selv haft samme fejl hele dagen. Jeg slettede bare Skype, og geninstallerede det, og vupti så virkede det perfekt...

Men tak for info, så ved man det til næste gang ;D

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 04:15

Brasilianer:

Hej, dette site var det første, som dukkede op om problemet med at få Skype til at køre.   Ingen svarede rigtigt men foreslog firewall kontrol osv.  Jeg spurgte Skype og de svarede med det samme.

Gå ned i søgefeltet under start og søg efter filen "shared.xml"   Den vil dukke op som underfil i Skype.   Gå ind på den og slet den helt.

Luk derefter Skype op, og det virker !   Skype danner selv filen igen rigtigt, og så kører det.

I øvrigt dødirriterende at man skal klikke sig igennem alle de reklamer for at yde lidt assistance.

Måske ingen svarede rigtigt fordi du har svaret på en gammel tråd fra 2010 Wink

i går 5 minutter efter Skype var ude med en løsning på heartbeat.skype.com lå den her på Amino:

http://www.amino.dk/forums/t/126262.aspx?#846572

Så kom ikke og sig alle svarede forkert herindeBig Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)