Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi hjælpe hinanden?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kender du det, webshoppen er åbnet varerne er oprettet og man føler man er ved og have styr på de overordnede ting. Så nu skal man til og udvikle forretningen, men du er kun dig selv, og i guder hvor er det svært og få en konstruktiv strategidiskussion i gang inde i hovedet. Det er som om man har alle de rigtigt svar på alle problemer, men det er jo ikke ensbetydende med at du træffer de bedste beslutninger.

Jeg henvender mig til dig der sidder alene med alle udfordringerne og glæderne ved og drive forretning alene, men som godt kunne tænke sig en sparringspartner man kan diskutere strategier med og vende relevante problemstillinger, samt som kan hjælpe én med og blive holdt fast på sporet så man ikke løber ud af en tangent. Hvis du også nogle gange mangler en at diskutere strategi med eller prioritere indsatsområder med, så kan vi måske hjælpe hinanden. Jeg forestiller mig et uformelt samarbejde hvor vi frit kan diskutere og spare med hinanden og lære af hinandens erfaringer. Skriv en PM hvis du kunne være interesseret.

Lidt om mig selv:

Har drevet e-handel de sidste 4 år og har gennem tiden selv været inde over de fleste discipliner inden for området. Jeg er bosiddende i hovedstadsområdet, men det er ikke vigtigt at du er det.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)