Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Google begyndt at ignorere NOFOLLOW?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Meyer:
Eller er der noget jeg helt har misforstået mellem linierne i det i skriver?

Hej Lars

Google har i flere år ladet googlebot følge links med nofollow på, men de tillægges ikke "linkjuice". Mange CMS / Shop leverandører har fejlagtigt troet, de kunen beskytte sig mod DC ved at sætte nofollow på f.eks. links til sortering efter farve, pris etc. Det kan man ikke.

Jeg har lavet flere forsøg det sidste halve år, der entydigt har vist, at "ankertekstværdi" kan flyde fra et nofollow-link til destinationssiden. Men i forhold til ranking har jeg ikke kunnet påvise hverken negativ eller positiv værdi.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Google har i flere år ladet googlebot følge links med nofollow på, men de tillægges ikke "linkjuice". Mange CMS / Shop leverandører har fejlagtigt troet, de kunen beskytte sig mod DC ved at sætte nofollow på f.eks. links til sortering efter farve, pris etc. Det kan man ikke.

Jeg mente nu også at det forholdte sig sådan, så det er da rart at få bekræftet. Men man kan jo blive i tvivl med disse mange såkaldte seo-eksperters påstande indimellem :P

Men det giver jo i sig selv også mening, hvis man blot har gidet at sætte sig ind i hvad begreberne betyder og hvorfor de i sin tid er opfundet.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)