Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny fed Google søgning!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15101
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har måske ik super meget med SEO at gøre, men prøv at besøge www.google.de

Vælg tysk som sporg, og prøv derefter at foretag en søgning på et tilfældigt ord...

Fuck det er nice! Hvorfor det ik er på Google.dk endnu aner jeg ik, men det er sku praktisk og gennemtænkt!

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:27

Jeg har lige prøvet det, og kan ikke se nogen forskel, please enlighten me?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:35

Rune Gjersvik:

Jeg har lige prøvet det, og kan ikke se nogen forskel, please enlighten me?

Skifter søgeresultaterne ik løbende, som du indtaster bogstaverne i et søgeord?

Når du skriver første bogstav, så kommer der 10 resultater. Når andet bogstav skrives, så ændre de 10 søge resultater sig efter det du har skrevet, og sådan bliver det ved indtil du har skrevet hele ordet...

EDIT: Du skal skrive en smule langsommere end normalt, før du lægger mærke til det ;D

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 02:51

Jo men det har min google.dk osse gjort i nogen tid :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:56

Rune Gjersvik:

Wierd det gør Google.dk ik her... Og det er først idag, at Google.de og Google.co.uk er begyndt på det...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:57

Rune Gjersvik:

Du mener ik, at Google foreslår søgeord vel?

For det er selve søgeresultaterne, som ændres... Ik blot forslag til søgeord, men alle 10 placeringer på side et...

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:08

Thomas Rosenstand:

Jeg tror, det er en god ide lige at få begreberne på plads - ellers kan I løbe længe med denne her :-)

Først og fremmest: Se denne: http://www.screencast.com/users/Rosenstand/folders/Jing/media/34bda658-032a-42c4-9078-18c2a3cf549b

Dernæst lyt til disse to podcasts: http://www.thomas-rosenstand.dk/google-instant-soegning

Så er jeg sikker på, I vil opdage, at I taler pænt forbi hinanden ;-)

Ja det gik pludselig op for mig ;D

Og super duper, så fik vi lige det hele på plads... Hva skulle vi gøre uden dig ;D

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:16

Tak - jeg er sikker på, I nok skulle klare jer endda Embarrassed

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 09:30

Thomas Rosenstand:

Du nævner i podcastet med Frank, at der sandsynligvis kommer flere long-tail søgninger, mens Frank mener at der kommer flere søgninger på enkelte keywords. Jeg tror I begge har ret, da der bliver flyttet trafik begge veje. Så måske udligner det hinanden, og måske rykker det samlet lidt i den ene retning.

Men ud fra min lille test af Google Instant, så tænker jeg at der vil komme andre ændringer, nemlig søgninger på delvise ord.

F.eks. hvis man vil søge på konkurrencer, hvor min side pt. ligger nr. 2, så vil man undervejs også lande på ordet konkurrence hvor min side ligger nr. 1. Desuden vil der komme en bunke andre resultater undervejs. Når man når til konkur, så vil google muligvis tro at man søger efter konkurser, selvom det var noget helt andet man ønskede.

Er der ord som mange har svært ved at stave, så var det måske en ide at optimere til starten af ordet, indtil der opstår tvivl. Nu er konkurrencer måske ikke det sværeste ord, men lad os antage, at mange er i tvivl, om det er med c eller s. Så vil man lave en pause efter konkurren (da man lige skal tænke over næste bogstav), og der vil derfor være en søgning i en række sekunder på ordet konkurren.

Er dette en helt forkert antagelse, eller kan det være en fordel i fremtiden faktisk at optimere på halve ord?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)