|
Er der nogen herinde der kender noget til en side hvor man kan læse lidt om nogle nye trends og sådan ?.. Snakker både online og offline :).. |
Nye trends ?..
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
www.innovationlab.dk www.ddc.dk Regner med du kender alle de fede sider omkring webdesign ? hvis det er det du søger ? Er det bygningarkitektur så sig til, det mit område og der har jeg en del fede magasiner og hjemmesider :-) |
|
Gerne noget indenfor det online.. Er der nogen der kender nogle fede koncepter fra USA ?.. En side hvor man kan se ting som det, søges også :) |
Hov hov.. Jeg er 25 og vil da, stadig gerne, betragte mig selv som hørende til "ungdommen". :-) God weekend |
Det tror jeg liiige jeg ska ha en gang til ? :s |
|
|
Når.. Ja oki, hehe :P.. Tænkt mere sådan på en hjemmeside, hvor der evt. var nogle trendspottere der kom med deres udsagn om fremtiden ? :).. |
|
Hej Brian, Prøv evt. dette site : www.trendwatching.com. Her kan man ofte få god inspiration fra udlandet og hvad der rører sig lige nu rundt omkring... God fornøjelse :-) Hilsen Jacob Reklamebureauet gefühl |
|
Hej Jeg synes selv at http://www.springwise.com/ er ret godt skruet sammen.. Det omhandler dog mange forskellige områder og ikke kun online-trends.. Vær''sgo |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem