Hej Allesammen Når min målgruppe omtaler A så kalder de det ikke pr navn, men istedet producentens navn. Altså min målgruppe forbinder producentens navn med A og søger derfor på det når de skal finde A. Derfor vil jeg selvfølgelig gerne rankere godt på google på dette, og her forleden røg jeg op som nr 2. Det er jeg glad for. Hvad jeg ikke er så glad for er at det er med produkt B. Kan jeg på nogen måde skifte B ud med A i den gode placering på google. Jeg tænkte lidt på om det kunne være en løsning at ændre i url'en på produkt B så den får en ny, og så viderestille den gamle til produkt A. Men vil dette hjælpe på længere sigt, og vil det evt. kunne give problemer med google? |
hey, det vil ikke rigtig hjælpe dig, da A sikker handler om noget andet end B, og det vil Google helt sikkert se.
den bedste vej er at du går igang med at optimerer A noget mere, linker noget mere til A og alt hvad man nu kan i forhold til A.
Har du husket at være logget ud af Google samt deaktiveret personlige søgeresultater? for det kan nemlig også godt påvirke måde/rækkefølge søgeresultater bliver vist på.
MVH Kim