Jeg har overtaget adressen www.danpoint.dk, og ville høre om der er nogle der har en god idé til hvad jeg kan sælge på min webshop, lige nu ligger der rengøringsartikler derinde, men de skal væk da der ikke er gang i salget af dette. jeg vil meget gerne bruge siden til at sælge noget helt andet. MEN HVAD ???
Købte domænet og webbutikken eftersom der var en sælger der havde rigtig rigt gode sælgerevner, men det med rengøringsartikler fungere åbenbart alligevel ikke, så jeg vil starte fra bunden af med noget helt nyt, og med selve navnet kan man jo sælge en hel del. MEN HVAD ??
Købte domænet og webbutikken eftersom der var en sælger der havde rigtig rigt gode sælgerevner, men det med rengøringsartikler fungere åbenbart alligevel ikke, så jeg vil starte fra bunden af med noget helt nyt, og med selve navnet kan man jo sælge en hel del. MEN HVAD ??
Navnet siger ikke mig noget specielt, og ikke noget jeg ville ofre penge på da det er "intet sigende".
Jeg kan anbefale at du fokusere på dine interesser, Sælg noget som du har en interesse i, og ved en hel del om, det vil gavne dig :)
Hvis du alligevel skal starte helt fra bunden kan du vel lige så godt finde ud af hvad du kunne tænke dig at sælge, og så derefter købe et domæne der passer til det/de produkter.
Indse at du har tabt de penge du brugte på at købe danpoint siden, og kom videre derfra med noget helt nyt, det andet fungerer højst sandsynligt alligevel ikke.
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?