Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har idéen. Hvad nu?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en idé, jeg selv mener der er store muligheder i. Idéen er meget kort fortalt en internetbaseret "platform" der bringer to parter sammen, hvor efter de tager projekterne i egen hånd.
Havde tænkt mig at indtjeningsmulighederne lå i et abonnement på fx 49 kr om måneden, der muliggjorde det at se modsatte parts oplysninger(navn, tlf. nummer osv). Uden abonnementet skal det stadig være muligt at se hvad parterne kan tilbyde, men ikke muligt at få oplysninger til kontakt af personen. Udover dette, kan lidt reklamer også optimere indtjeningen.
Det skal være gratis at oprette sin "ydelse", men den vil blive set igennem og accepteret før den bliver lagt ud(så man minimerer useriøsitet)

Nu til spørgsmålet. Der er ingen tvivl om jeg virkelig har blod på tanden og ønsker at gøre noget ved dette projekt. I en alder af 15-år har jeg allerede valgt at tilsidesætte meget fritid for at få projektet gennemført. Problemet er bare at jeg allerede synes det er meget uoverskueligt. Hvordan griber man det an? Hvad er det første jeg skal gøre? Skal jeg oprette et firma at have det under? Altså alt der har med opstart af et nyt projekt at gøre.

Håber i kan hjælpe!

Mvh Christian Vinther

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 21:57
Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:01

Vil gå i gang med læsningen. Tak for svaret :-) 

- Christian Vinther

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 22:09

Før du drukner i ligegyldige informationer og andet bureaukratisk pladder, som der er på mange af de sider, så ville mit råd være i stedet at gå i gang. Hvis du føler du har en god idé, så gå i gang med at udføre den, og hvis du ikke selv magter f.eks. det med firmaet, så allier dig med en, der måske synes det er sjovt.

Der er ikke noget krav om at skulle have et firma før du laver din egen hjemmeside. Der er ikke heller ikke noget, der siger, at du ikke må tjene penge på en hjemmeside, hvis ikke du har et firma. Hvis det bliver en succes, og du kommer til at tjene mange penge, så ser det anderledes ud, men til den tid, så har du nok også mere motivationen til at sætte dig ind i alt det papirarbejde :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)