Hej, Jeg har regnet mig frem til jeg skal have et varelager gns. pr. vare koster 225 kr. i det jeg så har ti forskellige grupper og i hver gruppe har jeg sådan ca. mellem 25-250 forskellige vare og det er så omtrendt 1 mio. og så en ½ mio i reserve, så er mit spørgsmål så hvad kræver det så af mig? * Jeg vil samtidig oprette et holding selvskab, og der efter et selvsskab jeg så vidre overføre det igennem. Jeg skal have lavet en forretningsplan, har læst en del her inde men har hørt at den skal være på 25-50 sider, hvad jeg der skrives i denne plan?, jeg trode bare der skulle stå lidt omkring projeketet, men det kan jeg så se det dur ikke, men hvad så kan i hjælpe mig på vejen/anbefale nogen? * Likviditetsbudget Jeg skal også have lavet et likviditetbudget, men det er vel bare det hvor man regner med at man for så mange kunder i den månedog hvilke udgifter det holder der, og hvad der så bliver i overskud eller tager jeg helt fejl, men jeg skal jo også have et vare lager hvad gør jeg så her? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kan i råde mig med hhv. en erhvervskredit/lån eller skal man dele den op?, kan man få banken til at tage pant i sit varelager lige som den gang jysk gjorde det da han startede? eller noget jeg skal have med, mangler noget så skriv endelig. |
Vedr. Erhvervskredit/Lån
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Der ligger en masse templates til forretningsplan, budgetter etc. på www.startguiden.dk under "Værktøj": http://www.startvaekst.dk/Vaerktoej/0/7/0 Prøv at kigge det igennem. Det svarer nok på en del af dine spørgsmål. mvh Carsten |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)