Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skype og 70 nummer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg vælger skype istedet for fastnet, kan jeg så også tilknytte et 70 nummer? Jeg kan ikke finde det på skype.com måske nogen af Jer ved det?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:39
Du skal købe 70-numre ved TDC, og derfra viderestille dem til det nummer du har ved TDC selv eller en anden udbyder. Får du et indgående dansk telefonnummer ved Skype? I så fald kan du i hvert fald godt. Hvis du får et udenlandsk indgående nummer hos Skype vil jeg også tro at du kan, er dog ikke sikker, men i så fald skal du nok betale TDC udlandstakst for de opkald du modtager - det er jo ikke så sjovt :)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 13:41
Hej Kenneth

Det kan du sagtens!

Men måske er det slet ikke relevant for det, du starter med at gøre er at købe et skypeIn nummer (36xxxxxx), som du kan viderestille 70-nummeret til.

Måske er 70-nummeret ikke nødvendigt fordi du med SkypeIn også får viderestillingsmulighed og telefonsvarer.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:41
ok super. Har allerede et 70 nummer, men om det er dk nummer kan jeg jo tjekke på skype

takker

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Skrevet kl. 13:42
Ohh ja Anders det har du helt ret i!

mange tak for hjælpen.

Tilmeldt 1. Sep 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:28
Er der nogen der ved hvad det koster pr. minut at viderestille fra et TDC-nummer til et Skype-nummer?

Hvordan ser man egentlig om det er et indgående dansk nummer man har ved Skype?

Takker...

Mvh

Claus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)