Hej Amino, Jeg vil starte med at sige, at jeg har ledt og ledt og surfet hele vejen til USA og tilbage igen, men.. Jeg har store problemer med at finde ud af hvilken hjemmeside platform jeg skal vælge, til at designe min hjemmeside - muligvis webshop hen af vejen. JEG VIL SELV LAVE DEN, og ønsker derfor ikke nogle (velmenende) designere/sælgere, til at bistå mig i designprocessen. Mit problem består i, at jeg er helt grøn i at konstruere hjemmesider (ikke til IT generelt)! Mine behov er ikke særlig store, og kan næsten dækkes af de nedenfornævnte standardiserede løsninger (GoldenPlanet)! Siden skal være grafik strålende, men tilpasningsmulighederne behøves kun at være begrænsede. Jeg har snublet over mange forskellige løsninger, som Magento, Joomla, PrestaShop og Wordpress. Jeg har rigtig svært ved at skille dem fra hinanden - altså hvilken platform er mindst teknologisk (læs: ingen HTML) og dermed nemmeste at finde ud af? Jeg har også fundet andre kommercielle sider som Goldenplanet, One.com og Bricksite (for at nævne nogle få). Disse sider dækker dog ikke helt mine behov, da de er lidt kedelige og ofte dyrere. Jeg synes springet mellem det relativt tunge løsninger (e.g. Magento) og de nemmere og låste løsninger (e.g. Bricksite) er kæmpe stor. Findes der ikke en mellemting? Ps. Løsningen behøves ikke være gratis. |
Hej
Personligt ville jeg syntes det var super hvis nogen gad lave en drag N drop standard MS basseret løsning - gerne til C# i Visual studio med MSSQL. Denne løsning ville ikke være billig at hoste det er jeg klar over, men hvis jeg kunne slippe for java-scripts, PHP JSON, html osv - bare drag N drop i Visual studio med minimalt at "klister" jeg selv skulle lave - åh - guld til den der laver det!
Dennis