Mit spørgsmål er ganske enkelt: Er der en reel SEO værdi af indholdet af i de "Live fra Twitter" bokse, som nogle online medier er begyndt at integrere i på deres hjemmesider, hvor der automatisk vises Tweets som indeholder bestemte ord? På forhånd tak. Dbh. John |
SEO værdi af embedded Twitter feed bokse?
- 1
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
|
Hej Frank, Mange tak for dit svar. Jeg har søgt i kilden på et af de online mediers sites. <script> Så er SEO effekten af det live Twitter feed vel lig nul? Min interesse bunder ikke i ønsket om at linke til egen profil eller mit eget site, men i stedet en oprigtig bekymring for den "twitter spam" nogle lokale online medier er udsat for ( eller udsætter sig selv for) i de "Live fra Twitter" bokse. På forhånd tak. Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Nej, i den der boks er der ikke meget for Googlebot og co at komme efter. Og efter lidt begyndervanskeligheder har de fleste onlinemedier vist lært at sikre sig, at der ikke kommer rene, followed backlinks ud af forskellige former for trackbacks og Twitter-funktioner. (Ikke, at man nødvendigvis slipper for spam af den grund..) |
Tak for dit svar. OK, så SEO værdien er nul. Da den reelle positive værdi i sådan en Twitter feed boks må være til at overse, vil det vel være bedst at anbefale en fjernelse af de bokse? |
Find mig på LinkedIn