Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Uberettiget fyring m.m

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin E. Jensen:

Storm:

Ingen af os er i fagforening. (Det er en helt anden diskussion)

Vi skal nok finde noget andet arbejde til hende, det bekymrer mig ikke, men jeg hader at se hvor dårligt nogle virksomheder drives. Jeg vil vurdere at denne ret store nationalt repræsenterede kæde er enten lukket eller solgt i løbet af 24 måneder.

Så drop den sag! Mange detailforretninger (og -kæder) drives med hovedet under armen. Jeg kender det indefra. Generelt set så udnytter de medarbejderne så meget de kan. Netop derfor er der så stor udskiftning i personalet, som der er.

Det er ikke et sted man ønsker at gøre karriere... hvis altså man har andre muligheder... Big Smile Så se at kom videre, og find et bedre sted at være.

Det er jeg naturligvis helt enig i. Jeg er dybt frusteret over så himmeltråbende dumt de ofte agerer, på trods af at jeg som sådan ikke er branche kendt (jeg er leder i IT branchen).

Ligeledes er det frustrerende at være tvunget til at se til når en så stor kæde fejler på nogle helt basale områder. Så jeg kan kun nikke genkendende til det skrevne.

Hun skal videre, og det originale indlæg er kun et resultat af at jeg forudser det kan blive nødvendigt med en noget skarpere tone hvis de agter at fortsætte deres klapjagt på hver en krone de kan hive ud af medarbejderne. (Der har gang på gang været diskussion om de vil betale for tiden medarbejderne bruger på kursus deltagelse, overarbejde, weekend arbejde, deltagelse i aften møder osv osv)

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 18:32

Der er kun et at gøre.

Sig til dem, at hvis de ønsker at føre sagen videre, så tager du historien videre til Ekstrabladet. Det er noget de forstår. Den læser de nemlig hver dag, for lige at blive opdateret på dagens vigtigste nyheder... Skype-BigSmile

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 18:38

Martin E. Jensen:

Der er kun et at gøre.

Sig til dem, at hvis de ønsker at føre sagen videre, så tager du historien videre til Ekstrabladet. Det er noget de forstår. Den læser de nemlig hver dag, for lige at blive opdateret på dagens vigtigste nyheder... Skype-BigSmile

Big SmileBig Smile

Noteret

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)