Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Marketing?? Hvad vil du have?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle kloge hoveder...

Vi er ved at udarbejde en portal der skal omhandle alt indenfor marketing.

Hvad vil du forvente fra sådan en portal? Hvilke emner skal berøres? Hvilke svar mener du, der skal kunne findes i sådan en portal?

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 00:10
Hej William

Når du siger markedsføring så tænker jeg product, place, price og promotion. Det er jo et kæmpe fagområde som der er skrevet enorme mængder af bøger om. Så før jeg vil prøve at svare på dit spørgsmål vil jeg gerne prøve at bede dig uddybe projeketet lidt:

Hvad er formålet med portalen?

Hvem er målgruppen?

Hvad er Jeres baggrund?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:31
Hej Martin,

Jeg kan desværre ikke afsløre "kerne-ideen" med portalen, da det ikke rigtig findes endnu, men for at gøre portalen mere spændende, ser jeg gerne, at der er mere indhold om marketing, såsom ind- og udenlandske erhvervs/marketing nyheder, udgivelser osv.

Målgruppen er personer der søger viden om marketing.. Med det forarbejde vi har lavet, henvender portalen sig alt for meget til "arbejdsgiveren/iværksætteren", og netop derfor ville jeg gerne have jeres forslag til indhold, så "medarbejderen" også tager et smut forbi...

Vi er et team på 4, der skal lave denne portal.. Min baggrund kan du læse på min hjemmeside www.atakos.com (Dog er siden lidt rodet :-)) Jeg får mig en ny hjemmeside snart :))

Jeg står for design og programmering af portalen.. Og på sigt salg ;)

Håber det var svar nok

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:25
Noget konkret! Jeg har vha. en HHA og nu en halvvejsgennemført HA fået proppet den ene markeføringsbog ned efter den anden - den ene er mere teoretisk end den anden (enorme mængder af bøger, er om muligt underdrevet). Nogle kapitler slutter endda af med, en forklaring af hvorfor man ikke kan bruge det man lige har læst, til noget i den virkelige verden... bvadr.

Tips og erfaringer som her fra Amino:
- Sådan forøger du dit salg vha. egne 404 sider med knaldtilbud
- Sådan forøger du dit salg, ved at følge op på et nyt salg med tre konstruktive mails
- Sådan øger du kundetilfredsheden, ved at sende en mail 14 dage før garantien udløber (så kan kunden kun føle, at han har fået enhver chance for at brokke sig)
- Sådan starter du på B2B handel inkl. fælder (store ordre til store kunder, du er den lille fisk. Du kan ende med konkurs pga. det, det og det)
- Sådan... etc. :)

Hold det konkret, og gør det let for folk at komme med feedback - gerne offentligt. Hvis jeg læser en kanon artikkel ved jer, men føler at jeg kan bidrage med noget, skal jeg kunne smide en kommentar i bunden til fremtidige læsere... så føler man også et større tilhørsforhold.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 15:42
Hej Tommy,

Tak for dit svar.. ;-)

Det får mig til at overveje, om der blot skal være artikler tilføjet af "os", hvor læserne kan skrive kommentarer dertil, eller om der muligvis også skal være et mindre forum, hvor besøgende kan skrive deres egen "artikel"/"emne"?

mvh

William

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Dato: 05-01-2007 15:42:09
Forfatter: William Atak
Det får mig til at overveje, om der blot skal være artikler tilføjet af ''os'', hvor læserne kan skrive kommentarer dertil, eller om der muligvis også skal være et mindre forum, hvor besøgende kan skrive deres egen ''artikel''/''emne''?

Hvorfor ikke lade folk bidrage? Det er vel enhver professionel  hjemmesideejers drøm, at en side bliver drevet mest mulig af nyt indhold leveret gratis fra brugerne. Se bare hvordan det er lykkes for Thorborg med Amino - her kunne der da godt mangle lidt struktur og mere sammenhængende artikler i stedet for at skulle læse 4 siders forskellige indlæg for at finde guldkornene (kender godt Amino Wiki, men det er stadig mest småting).

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:32

Hvorfor ikke lade folk bidrage? Det er vel enhver professionel  hjemmesideejers drøm, at en side bliver drevet mest mulig af nyt indhold leveret gratis fra brugerne. Se bare hvordan det er lykkes for Thorborg med Amino - her kunne der da godt mangle lidt struktur og mere sammenhængende artikler i stedet for at skulle læse 4 siders forskellige indlæg for at finde guldkornene (kender godt Amino Wiki, men det er stadig mest småting).

Ja, jeg kan helt sikkert godt følge dig.. Jeg har bare erfaringer med forum, at det tager ret lang tid og en del indlæg, før det ser prof ud.. Men jeg synes bestemt om ideen til at skrive kommentar til nyhederne.. Dog synes jeg, at ikke særlig gennemtænkte kommentarer fra læsere, kan ødelægge kvaliteten af siden.. Intet dårligt om Amino.. tværtimod.. synes det er det fedeste forum.. Men når jeg ser et indlæg "Hej, jeg vil gerne tjene penge.. hvordan gør jeg" - skrevet af en 16 årig.. Så mister amino lidt credit... Men nu er amino''s fordel, at det er etableret og kendt.. Så selvom man støder på den slags upassende indlæg, kender brugerne stadig til kvaliteten af amino... Jeg tror ikke vi har "råd" til at tillade upassende indlæg indtil vi skaber et navn og en bred brugerflade, for ikke at miste "de gode brugere"...

Det gik lidt stærkt det her.. er mega sulten... håber det var forståeligt nok :))

Ellers nogle gode råd til indhold?? :)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 23:53
Dato: 05-01-2007 16:31:35
Forfatter: William Atak

Ja, jeg kan helt sikkert godt følge dig.. Jeg har bare erfaringer med forum, at det tager ret lang tid og en del indlæg, før det ser prof ud.. Men jeg synes bestemt om ideen til at skrive kommentar til nyhederne.. Dog synes jeg, at ikke særlig gennemtænkte kommentarer fra læsere, kan ødelægge kvaliteten af siden.. Intet dårligt om Amino.. tværtimod.. synes det er det fedeste forum.. Men når jeg ser et indlæg ''Hej, jeg vil gerne tjene penge.. hvordan gør jeg'' - skrevet af en 16 årig.. Så mister amino lidt credit... Men nu er amino''s fordel, at det er etableret og kendt.. Så selvom man støder på den slags upassende indlæg, kender brugerne stadig til kvaliteten af amino... Jeg tror ikke vi har ''råd'' til at tillade upassende indlæg indtil vi skaber et navn og en bred brugerflade, for ikke at miste ''de gode brugere''...

Det gik lidt stærkt det her.. er mega sulten... håber det var forståeligt nok :))

Ellers nogle gode råd til indhold?? :)

Altså.. Alt starter jo et sted, ikke ? :s ..

Syntes evt. i skulle gribe det sådan an, at i startede en side med nogle artikler og sådan.. med mulighed for at kommentere..
Og så når i ligesom havde nogle besøgende på siden, evt. nogen i ser der kommentere på de fleste af jeres artikler, så kunne i lave et forum..

For ja.. Sådan noget som chat og forum osv. kan virkelig dræbe et site, hvis man kigger derind, og der så intet er.. Så forlader man det sku hurtigt, hehe..

Men den feature med at kommentere en artikkel sys jeg klart skal være der.. Syntes ikke det ødelægger det hvis der bare er kommentare der siger "God artikkel".. Det er rigtigt, man får ikke så meget ud af dem, men det viser stadig at der da er lidt gang i siden, og at det interessere folk..

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 00:06
Det farligste ved at starte sådan en ny side der, er nok at den virker død når man starter den..

Så er der ikke rigtig nogen der gider at læse derinde.. Det er jo ofte i diverse kommentare guldkornene ligger (man kan jo bare se på amino:) )..

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:38
Jeg er helt enig.. Man forlader nemlig hurtigt et site, hvis der er dødt..

Er der eller andre ideer? :-D

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)